0000000000000000index.jpg

آینه جم ؛ تا پایان روز سوم 114 نفر در فرمانداری جم برای انتخابات شوراها نام نویسی کردند و به گفته فرماندار جم، مشکل کسانی که تا به حال موفق به اخذ سوء پیشینه نشدند حل می شود.

به گزارش خبرنگار آینه جم ؛ فرماندار جم گفت : اگر تا به امروز کسانی موفق به اخذ سوء پیشینه برای ثبت نام شوراها از نیروی انتظامی نشدند می توانند به حراست فرمانداری جم مراجعه کنند .

نوروزی افزود : این افراد میتوانند با مراجعه به فرمانداری جم و با تکمیل فرم به صورت موقت ثبت نام کنند .

وی در پایان گفت : البته این افراد باید تا قبل از تایید صلاحیت ها کارهای سوء پیشنیه خود را اخذ کنند .

اسامی افراد سرشناس:

امروز در حالی ستاد انتخابات شهرستان جم سومین روز کاری خود را پشت سر گذاشت که سه کاندید خانم دیگر در حوزه شهر جم و انارستان ثبت نام کرد تا شمار بانوان کاندید شهر جم و انارستان به ۴نفر برسد .

صغری محمدی برای شهر جم و هاجر حیدری و رقیه رستمی برای شهر انارستان ثبت نام کردند .

محمد منصوری شورای فعلی انارستان ، حسین نوروزی نژاد و شهاب الدین داغباشی برای کاندیدای شورای شهر انارستان ثبت نام کردند.

حسین نوروزی نژاد حضور در چندین دوره شورای اسلامی شهر را در کارنامه خود دارد.

نکته جالب توجه امروز قطعی اینترنت ستاد انتخابات برای مدت کوتاه بود !

به نوشته آوای جم ؛ عباس اعتمادی پور ، احمد مهرابی ، میعاد شبانیان فر ، خلیل زارعی و یعقوب شفیعی ، عالیه سلیمانی ، علی عزیزی ، مسلم رنجبر ، مرتضی حیدری ، صغری محمدی از ثبت نام کنندگان در حوزه شهر جم به شمار می روند .

در حوزه روستایی مصطفی نصیری به عنوان کاندید روستای آبگرمک ، محمد ثناگویا و قاسم اغنیا به عنوان کاندید شورای اسلامی روستای بهارستان تاکنون ثبت نام کرده اند ، موسی وطن خواه و عباس هوشمند از شورای اسلامی چاهه نیز پنجشنبه ثبت نام می کنند.

تا امروز ابراهیم بکران ، ابوذر ناصری، سهراب تاجیک ، حسن رمضانی ، غلامرضا یمینی ، هدایت یوسفی ، محمد منصوری ، شهاب الدین داغباشی ، حسین نوروزی نژاد ،هاجر حیدری ، رقیه رستمی برای شورای شهر انارستان و ریز ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 114 نفر تا پایان روز سوم

فرماندار جم شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار آینه جم گفت : تا پایان سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۱۱۴نفر در ستاد ثبت نام جم نامنویسی کرده اند.

فتح الله نوروزی افزود : با توجه به پیش بینی بارندگی و آبگرفتگی معابر در روزهای پایانی ثبت نام، تاکید می شود داوطلبان در روزهای اول، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام 862داوطلب در استان بوشهر برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: از 30 اسفند تا کنون 862داوطلب برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان شرکت کرده اند.

سید اسماعیل موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد 291نفر در شهرها و 571نفر در روستاها بعنوان داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام به ثبت نام کرده اند.
وی تصریح کرد: همچنین از تعداد کل ثبت نام شدگان 62 نفر زن و 800 نفر مرد هستند.
موسوی با اشاره به استقبال خوب افراد از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر اظهارکرد: انتظار می رود تا آخرین روز ثبت نام روند استقبال داوطلبان شرکت در این دوره از انتخابات در استان افزایش یابد.
وی تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم در استان فراهم است.
موسوی گفت: اجرای قانون، رعایت بی طرفی و امانت داری از اصول مطرح در قانون انتخابات است که تلاش می شود به نحو مطلوبی اجرا شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.

 

تصاویر: ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در ستاد انتخابات شهرستان جم


[کد خبر:AJ20923]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب