000001351980.jpg

 

آینه جم:سرپرست پارس جنوبی جم اعلام کرد محرومیت داور دیدار با سپیدرود فایده ای برای تیمش ندارد.

عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه کمیته داوران در هفته دوازدهم لیگ برتر به سعید رحیمی مقدم به داور دیدار سپیدرود و پارس جنوبی قضاوت نداده، بیان کرد: ما شنیده بودیم که این داور را محروم کرده اند و الان هم با ندادن قضاوت در هفته دوازدهم به او مشخص شد که خبر صحت دارد. با این حال ما محرومیت داور را نمی خواهیم، اینکه داور دو یا چند جلسه محروم شود، چه دردی از ما دوا می کند؟ آیا امتیازاتی که از دست داده ایم با محرومیت داوران برمی گردد؟


وی ادامه داد: ما از کمیته داوران عاجزانه تقاضا می کنیم تا فکری به حال قضاوت های لیگ کنند؛ اشتباهاتی که در بازی های گذشته ما انجام شده، امتیازات زیادی را از پارس جنوبی گرفته و امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که این اشتباهات به حداقل برسد و دیگر ضرر نکنیم. ما چیزی جز برقراری عدالت نمی خواهیم. فقط می خواهیم حق هیچ تیمی خورده نشود و تیم ها بر اساس شایستگی و تلاش و هزینه شان امتیاز بگیرند.


خطیب درباره شرایط پارس جنوبی جم افزود: ما تمرینات خود را در جم دنبال می کنیم و آماده بازی با پیکان می شویم. تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در این مسابقه خانگی به بردبرسیم و 3 امتیاز را مال خود کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.


وی درباره رایگان شدن تماشای دیدار با پیکان عنوان کرد: از مسئولان باشگاه و منطقه ویژه تشکر می‌کنیم که رای به رایگان شدن مسابقه دادند. از همه هواداران می خواهم جمعه به ورزشگاه بیایند و با پر کردن ورزشگاه تختی جم به حمایت از تیم بپردازند و مقدمات یک برد دلچسب فراهم شود./ورزش3

[کد خبر:AJ26375]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب