00000000000000000000000000000000964500.jpg

 

 

آینه جم - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود دو سامانه بارشی به استان طی یک هفته آینده خبر داد و گفت: از فردا یک سامانه وارد استان می‌شود و بارندگی‌ها پنجشنبه و جمعه تشدید می‌شود.

به گزارش آینه جم ؛  فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی جوی پیش‌بینی می‌شود از اواخر روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان به تدریج ناپایداری‌های جوی در استان افزایش یابد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود بارش پراکنده باران از روز پنج شنبه در نیمه شمالی استان آغاز شود و پنج شنبه شب و طی روز جمعه ضمن تشدید ناپایداری‌ها، بارندگی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش تندباد و احتمال ریزش تگرگ، در اکثر نقاط استان ادامه یابد. 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه این سامانه عصر روز جمعه از استان خارج می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه به سبب وزش باد شدید و گاهی تندباد خلیج فارس بویژه قسمت‌های شمالی و مرکزی آن مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

شکوهی‌پور ادامه داد: سامانـه بارشی دیگری از روز یکشنبه آینده وارد استان می شود که انتظار می رود تا اواسط دوشنبه در استان فعال باشد.

[کد خبر:AJ26659]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب