000000000000000000000000009611150820553513218874.jpg

 

آینه جم: احمد مهرابی عضو اسبق شورای شهر جم در مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده به انتقاد شدید از عملکرد شهردار و شورای شهر جم پرداخته است.

خلاصه ای از نقدهای مهندس مهرابی:

** اين روزا شهرداري جم به ضعيف ترين زمان كاري اش رسيده است به جاي عمل بيشتر به كارهاي تبليغاتي مي پردازند.

 

** متاسفيم واقعا حق مردم بيشتر از اينهاست در واقع برنامه زمانبندي ندارند با يك برنامه عملياتي پيش نمي روند حيف است با حضور افراد توانمندی در شورا وضع شهر تغيير نميكند.

 


**كانيوهايي كار كرده اند فكر كنم گران هم خريده اند كنار اينها يك لايه روكش آسفالت نیاز است متاسفانه انجام نمي شود.

 

** الان حدودا بيشتر از دو ماه است متاسفانه شهر جم كثيف است نخاله هاي ساختمان كل محله ها فرا گرفته است هر روز مي بينم اينها است تغيير نميكند!، باید فکری شود اعضای شوراي شهر به عنوان ناظر بر برنامه ها و امور شهرداري در شهر گشتي نميزنند! وگرنه وضع بهتر از اين بود .

 

**دور برگردان اسلام آباد كنار تصفيه خانه شهرك توحید حدود يك ماه و نيم است كه رها شده ، واقعا نميدانيم اين كارا چقدر در برنامه زمانبندي آقاي شهردار زمان برای اجرای آن لحاظ شده است، در صورتي که منابع مالي پروژه تعريف شده باشد نبايد بيش از يك هفته زمان ببرد .

 

**كارهاي نيمه تمام زيادي است ، شهرداري باید از نيروي انساني و تسهيلات خود به نحو مطلوب استفاده كند .

 

**شهر شاداب نيست با اندك هزينه اي ميتوان در سطح شهر تغييرات خوبي پديد آورد فكر كنم در زمان آقاي علمداري شهردار سابق عملكرد شهرداري نمايانتر و خاصتر بود.


** شهردار باید با تلاش بيشتر سعي در جلب رضايت مردم داشته باشد، زماني عملكرد خوبي از خود نشان دهيد قطعا مردم فهيم و خوب جم قدردان زحمات آنها خواهند بود نياز به تصوير نيست عملكرد شما همگان نظاره مي كنند.

[کد خبر:AJ26665]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # همشهری 1397-09-14 09:31
اتفاقا در حال حاضر کارهایی که شهرداری در حال اجرای آنها است نمایانتر و نمود بیشتری داره و پروژه ها اساسی تر و زیر بنایی هستند بر خلاف مطالبی که نگارنده بیان نموده در دوره قبل متاسفانه با آن درامدی که شهرداری داشتند ما عملا شاهد اجرای پروژه کلان و درخوری در سطح شهر نبوده ایم فقط در ظاهر با نصب تعدادی پایه چراغ و خرید گل و گلدان فکر کردیم شهر خیلی در حال ترقی است ولی در حال حاضر با تمام هجمه ای که از سوی برخی افراد میشه خداراشکر شاهد توسعه و پیشرفت های خوبی در سطح شهر هستیم شاید برخی دوستان بگن این پروژه ها مربوط به دوره قبل هستند ولی باید بگم اکثر این پروژه ها وقتی شورای جدید امدن تازه کلنگ خورده بودن یا نیمه تمام بودن نظیر بلوار ساحلی یا جنوب جم ولی تمام کارهای ان در این دوره انجام شده و به بهره برداری رسیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب