0000000000000000000000000000Screensho.png

آینه جم؛ احمد یزدانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم اظهار داشت: سوله امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان جم در هفته دولت سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد تا یکی از زیرساخت‌های مهم امدادی این شهرستان محقق شود.

به گزارش اینه جم؛  احمد یزدانی افزود: تکمیل سوله امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان جم با اعتبار ۷۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به مناقصه رفت.

یزدانی ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس و همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: این پروژه در سال ۹۶ از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و استانی عملیات اجرایی آن آغاز شد که تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با پیگیری‌های الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اعتبار ملی به این پروژه اختصاص یافت .

وی با تاکید بر اینکه احداث سوله امدادی یکی از ضروریات هر منطقه است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان جم تکمیل این پروژه از اهمییت بالایی برخوردار می باشد.

احمد یزدانی خاطر نشان کرد: این سوله امدادی با متراژ ۳۶۰ مترمربع و این اعتبار ۷۷۰ میلیون تومانی برای تکمیل سوله و دیوارکشی است و در گذشته فنداسیون آن بنا شده است.

[کد خبر:AJ27732]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب