IMG-20190520-WA0010.jpg

 

 

 

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر باید پاسخگوی این ظلم و بی مهری در حق مردم شهرستان جم باشند.
آینه جم – رضا رئیسی: اخیرا لیستی از جزییات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد که همه شهرستان‌های استان بوشهر دارای پروژه هستند و اعتبارات خوبی نیز نصیب مناطق مختلف استان بوشهر می‌شود اما سهم شهرستان جم از اعتبار 1657 میلیارد تومانی نصیب استان بوشهر شده «صفر» است!
 
اولین سوالی که بعد از خواندن خبر جزییات پروژه‌ها و اعتبارات مصوب شده هیات دولت در استان بوشهر  و در سفر دکتر روحانی به کنگان به ذهنم رسید این است که مگر شهرستان جم جز استان بوشهر نیست؟ چرا همه شهرستان‌ها باید حداقل یک پروژه از سفر رئیس دولت به استان بوشهر به عنوان امتیازی برای حل مشکلات شهرستان خود جذب کنند اما روبروی نام جم، «صفر» حک شود!
 
مشکل صفرشدن پروژه شهرستان جم از سفر دکتر روحانی، عدم تلاش مسؤولان شهرستان جم بوده و یا اینکه دلیل دیگری داشته که مسوولان استان بوشهر نمی‌خواسته‌اند «جم» نیز پیشرفت کند و مشکلاتش به پایان برسد؟
 
شهرستان جم مشکلات زیادی به خصوص در حوزه آب، راه و مخابرات دارد و در سفر ریاست جمهوری می‌شد سر و سامانی به یکی از این سه مشکل داد اما علت اینکه شهرستان جم در سفر رئیس جمهوری هیچ پروژه‌ای به آن اختصاص نیافته را عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و محمد حسینی فرماندار شهرستان جم باید شفاف و صریح به مردم اعلام کنند. شاید مسئولان استان بوشهر فکر می کنند جم گل و بلبل است و مشکلی ندارد؟؟

 
 
 
دلم به حال کارگران و مردم شهرستانم می‌سوزد که مطمئنم خیلی از کسانی که برای استقبال از روحانی و هیات همراه در اواخر سال گذشته به کنگان رفتند از روی ناچاری ، اجبار و فشار مسؤولان سوار بر اتوبوس‌های پر تعداد شدند و عازم کنگان شدند و حالا شهر و دیارشان هیچ دستاوردی از سفر رئیس دولت ندارد.
 
بی‌چاره هواداران طلایی پوش شهرم که به خاطر وعده‌های مسؤولان برای حل مشکلات تیم، چه با انگیزه و پر انرژی به ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهوری رفتند و ندای پارس جنوبی را فریاد زدند اما مشکلات مالی پارس جنوبی جم بعد از سفر روحانی مضاعف شد و استاندار بوشهر هیچ توجه‌ای به تیم جنوب استان ندارد و حالا تمام دغدغه هواداران پارس برای فصل بعد دوباره مسائل مالی مربوط به باشگاه است و معلوم نیست کی بلاتکیلفی و مشکلات این تیم دوست داشتنی که شادی را به جنوب هدیه داده به پایان می‌رسد.
 
استاندار بوشهر، فرماندار جم و نماینده مردم در جنوب استان بوشهر باید پاسخگو این‌بی مهری و ظلم در حق اهالی شهرستان جم باشند ، مردمان شهرستان جم بیشترین حضور را در سفر روحانی به کنگان داشتند. این بود رسم مهمان نوازی ما جمی ها؟
 
*فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان جم
[کد خبر:AJ28379]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # قهرمانی 1398-02-31 01:56
بله زمانی که ۸۰درصد مردم جم به دولت اصلاحات رأی دادن جواب خویی از نماینده دولت در استان دریافت نکردن در هیچ زمینه ای. حتی به فرمانداری هم که مراجعه می‌کنیم در جواب مشکلات می‌گوید کاری از من بر نمی‌آید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # فریاد جم 1398-02-31 10:00
خلایق هرچی لایق حالا تشریف ببرید و سهمتون بگیرید. وقتی چشم بسته 80 درصد به روحانی رای دادید و قر تو کمرهاتون انداختید باید فکر این روزا هم می کردید. نصف حقتونه تا یاد بگیرید همینجور الکی رای ندیدد و بی خود و بی جهت قر تو کمر نندازید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب