00000000000002185981.jpg

 

نماينده مردم دير، كنگان، جم و عسلويه در رابطه با تخصيص اعتبارات سفر رياست جمهور به استان بوشهر گفت: طي سفر رييس جمهور محترم به شهرستان كنگان بودجه اي به كل استان تخصيص يافت كه توزيع آن كاملا ناعادلانه بود. از ابتدا بر تخصيص بودجه به صورت منصفانه به جنوب استان تاكيد داشتم و تا زمان اصلاح عادلانه آن هم ادامه خواهم كرد.

نماينده جنوب استان بوشهر در رابطه با پيگيري هاي صورت گرفته اظهار داشت: بعد از انتشار ليست اعتبارات در رسانه ها به سرعت موضوع را پيگيري كرديم و طي صحبت هاي متعددي كه با وزارت كشور و استاندار داشتيم، مقرر شد كه توزيع بودجه در سطح استان بازبيني شود و حق مردم جنوب استان در نظر گرفته شود.

الماسي در رابطه با مطالبه گري مردم جنوب استان بيان كرد: بعد از تخصيص اعتبارات موج گسترده اي از مطالبات محترمانه و به حق از طرف مردم مطرح شد كه بنده نيز در صف اول اين مطالبه گري ها در كنار مردم هستم.

وي افزود: از ابتداي دوره كاري خود تا كنون هرگز اجازه احجاف در حق مردم منطقه خود نداده ام و تا روزي كه هستم هم چنين اجازه اي به هيچكس نخواهم داد.

الماسي در پايان بيان كرد: موارد ديگري از اجحاف در حق مردم جنوب استان بوشهر وجود دارد كه درصورت عدم اصلاح رويه با مردم منطقه در ميان خواهم گذاشت.

[کد خبر:AJ28392]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # خردل 1398-03-01 12:34
سرکار علیه زمانی که شیخ حسن آمد که شما در نیوریک مشغول هواخوری بودید. حالا که کار از کار گذشته دوباره فقط لفظ قلم صحبت می کنید و شو رسانه ای راه می اندازید. بفرمایید راجع به بقیه بلاهایی که به سرمان آمد و همیشه بعد از آنها شما همینجور صحبت کردید نتیجه چه شد؟ تعطیلی فرودگاه،جاده مرگ جم به ریز، انتقال آب از دریا به جم،بهداشت و درمان و اشتغال،عوارض آلایندگی،نابودی آب جم با بیشترین تعداد چاه غیر مجاز که در اختیار نفت و گاز هست. واقعا چه کردید نتیجه عملی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! اینها فقط چند نونه بود. الی ماشاء.... مورد وجود دارد. بس کنید فرافکنی را. بس کنید فرار روبه جلو را. بس کنید بازی با احساسات مردم و توهین به شعور آنهارا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # همشهری 1398-03-01 12:51
اینها نشان از لیاقت و عرضه و نفوذ نماینده و مسئولین جمی در جذب اعتبار دارد بعنوان مثال سهم صفر درصدی جم از اعتبارات سفر رییس جمهور یه روی سکه در عوض و روی دیگر سکه موقعی است که عوارض الایندگی شرکتهای مستقر در شهرستان جم وصول میشه با اینکه این تاسیسات در منطقه جم قرار دارند و تمام الودگی ناشی از فعالیت این شرکتها نصیب مردمان این شهرستان میشه تنها درصد بسیار ناچیزی به این منطقه داده میشه و مابقی به شهرستانهای دیگر استان تعلق میگیره این ظلم و بی عدالتی تا کی ادامه داره معلومه تا زمانی که نماینده مردم توانایی دفاع از حق موکلینش نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # بهلول 1398-03-02 09:02
خیلی جالبه که خانم الماسی عضو کمیسیون انرژی مجلس هم هستند. ای وای برما
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب