13980625000421_Test_PhotoN.jpg

 

آینه جم:   استاندار بوشهر عنوان کرد: ممکن است جابجایی فرمانداران با مقاومت هایی مواجه شود اما بنا بر شرایط و ملاحظات موجود و تحلیل های سیاسی و جمع بندی های انجام شده، فرماندار گناوه را به کنگان منتقل کردیم.
 
به گزارش آینه جم ، عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناوه در خصوص تغییرات بسیار سریع فرمانداران اظهار کرد: تمایل ما در وزارت کشور بر ثبات در حوزه های کاری و مدیریتی است، ولی شرایطی رقم می خورد که ما را وادار به تغییرات و جابجایی می کند، به همین خاطر مجبور به تغییراتی در حوزه مدیریتی شدیم.
 
وی با شرح دلایل این تصمیمات گفت: دلیل اول اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و باید تکلیف فرمانداران و استقرار آنان مشخص میشد، و دلیل دوم نیز اینکه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می شود.
 
استاندار بوشهر تاکید کرد: عصاره کار ما در وزارت کشور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید تغییرات را زودتر انجام می دادیم تا تداخل زمانی پیدا نکند.
 
گراوند خاطرنشان کرد: ما در گزینه های خود به دنبال جایگزین کردن یک فرماندار بودیم، چرا که گناوه یک شهرستان بزرگ و تاثیرگذار است. لذا باید فرماندار این شهرستان ویژگی های لازم را برای تصدی این سمت و مدیریت بر شهرستان گناوه داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به سیستم پلکانی نظام وزارت کشور، فرد موفق کسی است که پله ها را به تدریج طی کرده باشد. انتظار من از آقای مهرجو، مردمداری و پیگیری طرح ها و پروژه های موردنیاز مردم شهرستان گناوه است چرا که رضایت مردم بزرگترین سرمایه ما محسوب می شود. 
 
سرپرست جدید فرمانداری گناوه معارفه شد
 
طی مراسمی غلامرضا مهرجو به‌عنوان سرپرست جدید فرماندار ی گناوه معارفه شد.
 
به گزارش آینه جم ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرماندار جدید گناوه صبح امروز در تالار استادبهزاد با حضور استاندار، نماینده، بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.
 
در این مراسم غلامرضا مهرجو به‌ عنوان سرپرست جدید فرمانداری گناوه معرفی  و از زحمات سیدعلی پاکنژاد فرماندار پیشین گناوه تقدیر شد.
 
غلامرضا مهرجو، از فرمانداری دشتی به مدیر حوزه استاندار فارس و سپس مدیرکل امور اتباع خارجه این استان رفت و اکنون به سمت سرپرستی فرمانداری گناوه منصوب شد.
 
بر اساس گزارش خبرنگار آینه جم؛ سید علی  پاک نژاد و فتح الله نوروزی نیز فرمانداران کنگان و دشتستان شدند.
 
** ایسنا - فارس 
[کد خبر:AJ29434]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب