003980813000766_Test_PhotoN.jpg

آینه جم:راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه با حضور پرشور و باشکوه‌تر مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان جم برگزار شد و اقشار مختلف انزجار خود از آمریکا را به نمایش گذاشتند.

آب پاکی که مردم جم به چکمه های نفتی آمریکا ریختند+تصاویر

به گزارش آینه  جم، صبح امروز هم‌زمان با کل کشور راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل در شهر جم برگزار شد و دانش‌آموزان جمی از اولین ساعات صبح امروز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از استکبار جهانی و توطئه‌های آن‌ها اعلام انزجار کردند.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان جم در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان و مسؤولان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، شعارهای «سیزدهم آبان‌ماه، روز مرگ بر آمریکاست، روز خروش ِ ملت بر علیه آمریکاست» ، «تا دشمن انقلاب، آمریکای لعین است، مرگ بر آمریکا، با خون ِما عجین است»، «در پرتو غیرت ِ ملت انقلابی،  بسته شود دهان ِ این ترامپ ِ روانی»، «ما ملّتی نستوه و چون کوه استواریم، حامی مظلومان و دشمن استکباریم»، «در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد، آمریکای جهانخوار این را باید بداند» و «نصرُمِنَ الله وَ فَتحٌ قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب» سر داده شد و مردم و دانش آموزان عزم جدی خود برای مقابله با استکبار را به نمایش گذاشتند.

یوم‌الله ۱۳ آبان روز سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بوده است

امام جمعه شهرستان جم در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به خبرنگار فارس گفت: یوم‌‌الله ۱۳ آبان از شکوه‌مندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره)، با لبیک به فرمایشات امام‌شان سفارت آمریکا در تهران را به تصرف خود درآوردند.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: با فتح لانه جاسوسی آمریکا علاوه بر افشای چهره‌های سازش کار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در امت مسلمان؛ ابهت پوشالی آمریکا در جهان را شکستند و هیات حاکمه این کشور را به خفت کشاندند.

وی تاکید کرد: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزدهم آبان، نقطه عطف تاریخی و به عنوان روز سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی، همواره یادآور بصیرت عمیق و شجاعت دانش‌آموزان، جوانان و دانشجویان انقلابی پیرو خط امام(ره) و نماد استکبارستیزی در تاریخ مبارزات به حق مردم ایران اسلامی به حساب می‌آید.

همه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جم در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه به خبرنگار فارس گفت: جنگ جز ویرانی و بی خانمانی ندارد اما وقتی برای دفاع از خاک، مرز، حیثیت، ناموس، غیرت و ارزش‌های متعالی اسلامی باشد می‌شود دفاع مقدس و محصول آن نیز شهدا می‌شوند.
محمد علی جمالی افزود: دفاع مقدس در شرایطی ظالمانه بر کشور تحمیل شد اما محصول این جنگ، می‌شود خون‌های شهدایی چون شهید حسین فهمیده، حسین صافی و ۳۶ هزار دانش آموز که نهال این انقلاب را آب‌یاری کردند و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه شهدا که ما از دست ندادیم بلکه شهدا را به دست آوردیم خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ما ادامه راه شهداست اما دیگر دفاع بر سر حفظ مرزهای جغرافیایی نیست بلکه باید سنگرهای علم، دانش، اقتصاد، هنر و فرهنگ مستحکم شوند.

شعار مرگ بر آمریکا همچنان با شور و شعور فریاد زده شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور دو صفحه سفید و سیاه است؛ صفحه‌ سفید آن مربوط به بصیرت، بیداری، شجاعت و عزت ملت ایران، به‌ خصوص دانشجویان و دانش آموزان است و صفحه سیاه آن مربوط به دشمنان ایران اسلامی، در راس آن آمریکا جنایت‌کار، وابستگانش، غرب‌گرایان و منافقین می‌باشد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی افزود: نه در آرمان‌های انقلاب تغییری ایجاد شده و نه در شرارت و جنایات آمریکا و منافقین؛ بنابراین شعار مرگ بر آمریکا، همچنان پرشور و شعور فریاد زده خواهد شد و این بار به همراه ملت ایران، سایر ملت‌های مظلوم جهان نیز این شعار را سرخواهند داد.

حضور پر رنگ دانشجویان جمی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه

یکی از دانشجویان جمی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ما دانشجویان در مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزده آبان حضوری چشم‌گیر و گسترده داشته‌ایم و  فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا و هم‌دستان او سردادیم.

پیمان رنجبر اظهار داشت: دانشجویان جمی بار دیگر با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند.

آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است

آرمان پولادی یکی از دانش‌آموزان جمی است که در حاشیه راهپیمایی 13 آبان‌ماه به خبرنگار فارس گفت: ایران همواره در صف اول مبارزه با تروریست قرار داشته و در مقابل این امر، آمریکا نیز همواره با خباثت هرچه تمام‌تر گروه‌های تروریستی رشد و پرورش داده و به منظور ایجاد ناامنی به منطقه فرستاده است.

وی افزود: امسال آمریکا دو هدف فتنه‌گرانه را دنبال می‌کند، یکی ایجاد آشوب در کشورهای متحد ایران و دوم تبلیغات گسترده تا خود را رهبر مبارزه با تروریست نشان دهد.

پولادی تاکید کرد: همه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان جم همچون ریز، انارستان و بهارستان با حضور در این راهپیمایی بزرگ، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و تبلیغات و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

حضور چشمگیر و با بصیرت دختران دانش‌آموز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

نیلوفر محمودی یکی از دانش‌آموزان جمی است که در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ما دانش‌آموزان امروز حضوری عارفانه و با بصیرت در راهپیمایی 13 آبان داشته‌ایم و به دشمنان نشان دادیم که تا پای جان از این انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: استکبار با همه دشمنی‌های خود در این چهل سال نتوانست در مسیر حرکت انقلاب اسلامی مانعی ایجاد کند و در این هدف خود شکست خورد و دانش آموزان نیز شناخت کاملی از این موضوع دارند و نسبت به آن آگاه هستند.

۱۳ آبان ریشه استکبار جهانی برای همیشه در ایران برچیده شد

محمد قربانی یکی از شهروندان جمی است که به خبرنگار فارس گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دسیسه‌های دشمنان به‌خصوص استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار را بار دیگر خنثی ساخت و این راهپیمایی با حضور مردم متدین نشان می‌دهد ملت ایران اسلامی فریب فتنه‌های آمریکا را نخواهند خورد.

وی ابراز کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یک واقعه و روز مهم در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی است که در آن ریشه استکبار جهانی برای همیشه در ایران برچیده شد.

شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب

نیما صبور یکی از فعالان اجتماعی است که به خبرنگار فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای یک پیام اصلی با عنوان «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» است که بزرگ‌ترین پیام و دستاورد انقلاب نیز همین جمله است.

وی تصریح کرد: این انقلاب هیچ‌گاه زیر بار سلطه آمریکا و استکبار جهانی نخواهد رفت. این انقلاب با مجاهدت امام (ره)، مؤمنان، شهدا و خانواده آنان، یک استقلال و آزادی منحصربه‌فرد در سطح جهان برای مردم کشور به ارمغان آورد.

صبور خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان برگی زرین از صحیفه انقلاب اسلامی و مبارزات عاشورایی مردم غیور ایران علیه طاغوت و استکبار جهانی است و رخدادهای سرنوشت‌ساز و عبرت آموز آن در سال‌های ۱۳۴۳ ،۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هریک، سرفصل نویی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران  با استکبار جهانی به سرکردگی  آمریکای جنایتکار به شمار می‌رود.

گزارش: رضا رئیسی

[کد خبر:AJ29980]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب