13980517000830_Test_PhotoN.jpg

 

 

آینه جم؛ فرماندار شهرستان جم گفت: شهرداران و دهیاران از ورود به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها خودداری کنند و به هیچ وجه امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

به گزارش آینه جم، محمد حسینی صبح امروز در نشست با مدیران و مسؤولان، با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، نیازمند قانون‌مداری است و هم مجریان هم ناظران انتخابات باید اخلاق را در انتخابات را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان جم افزود: مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جانب‌داری در انتخابات پرهیز کنید و مردم هم از ما می‌خواهند قانون را اجرا کنند و برگزاری سالم انتخابات یکی از رسالت‌های بزرگ وزارت کشور است.

وی تاکید کرد: تعهد و مسؤولیت‌پذیری را سرلوحه قرار دهیم‌ تا نهایتا انتخاباتی سالم و قانونی با رضایت‌مندی مردم داشته باشیم و تمام دستگاه‌های اجرایی، شهردار‌ی‌ها، دهیاری‌ها، نهادها و شرکت‌ها مکلف هستند در پروسه برگزاری انتخابات نهایت همکاری با ستاد انتخابات را داشته باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران از ورود به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها خودداری کنند و به هیچ وجه امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

[کد خبر:AJ29986]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب