0002222.jpg

 

 

آینه جم؛ سيدپيروز موسوي مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: يكسال از حضورم در جنوب استان بوشهر مي گذرد تا روزي كه در اين منطقه هستم پشتيبان توليد و حامي صنعت و همراه و همگام با مردم اين منطقه خواهم بود و تمام توان و تجربه بيش از سه دهه حضورم در صنعت نفت را براي توسعه و آباداني متوازن صنعتي ، فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي جنوب استان بوشهر بكار خواهم گرفت.
 
مديرعامل منطقه ويژه پارس افزود: طرحي در دست داريم كه با همت فني و حرفه اي استان بوشهر و مركز مديريت صنعتي كشور جوانان ٤ شهرستان جنوبي استان بوشهر را تحت دوره هاي تخصصي قرار خواهيم داد كه خروجي اين دوره ها در مرحله اول كارآفريني براي قريب به دوهزار نفر از جوانان اين منطقه خواهد بود كه اميدواريم با همت مسولين استاني اين مهم بزودي اجرايي شود.
 
وي تصريح كرد: امروز با افتخار تمام اعلام ميكنيم در راستاي اجراي ابلاغيه وزير محترم نفت در خصوص توجه به جذب نيروهاي بومي در يكسال گذشته ١٥٦٤ نفر از نيروهاي بومي در پروژه ها و تاسيسات پارس جنوبي مشغول بكار شده اند.
 
سيدپيروز موسوي با تقدير از حضور رييس محترم دفتر رييس جمهوري در عسلويه گفت: در اين سفر دكتر واعظي از نزديك با مردم اين شهرستان ديدار داشت و در خصوص رفع مشكلات مردم دستوراتي صادر نمود كه ما با تمام توان در راستاي اجرايي كردن تصميمات اين سفر گام بر خواهيم داشت.
 
وي افزود: مشاركت جدي صنعت نفت در خدمات آبرساني به مردم، ساخت مدارس و مراكز آموزشي و بهداشتي و ورزشي و طرح هاي حوزه زيست محيطي و آموزش و پرورش و ايفاي مسوليت هاي اجتماعي موجبات رضايتمندي مردم را به همراه داشته و ما با تمام توان و بدون در نظر گرفتن برخي حاشيه سازي ها به اين روندها ادامه خواهيم داد./پیام عسلویه
[کد خبر:AJ30027]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب