2.jpg

 

آینه جم:  فرماندار جم گفت:  در سفر معاون وزیر کشور به جم، موضوع راه اندازی پروازهای فرودگاه جم و حل مشکل ثبت املاک در جم پیگیری شد.
به گزارش آینه  جم؛ محمد حسینی با اشاره به سفر نیم روزه بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت‌ کشور گفت: در نشستی با حضور معاون وزیر کشور، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی موضوع راه اندازی پروازهای فرودگاه توحید جم مطرح شد.
وی افزود: پروازهای فرودگاه توحید جم از سال 1394 با نظر وزارت نفت، تعطیل شد که در این نشست موضوع راه اندازی مجدد پروازها مطرح و آقای دین پرست قول مساعد دادند موضوع را پیگیری کنند.
حسینی همچنین به مشکل چند ساله ثبت سند املاک در جم اشاره کرد و گفت: شرایط ثبت املاک در جم به دلیل موانع قانونی با مشکلاتی روبروست که مصوب شد موضوع در تهران مطرح و راهکارهای رفع مشکل بررسی شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون ثبت اسناد و املاک، بر اساس دستورالعمل هایی از ثبت زمین های فاقد بنا خودداری می کند و شهرداری هم به دلیل منع قانونی، اجازه صدور مجوز ساخت برای املاک فاقد سند را ندارد که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.
فرماندار جم همچنین مغایرت اسناد ثبتی گذشته و نقشه های منابع طبیعی را از دیگر مشکلات شهرستان دانست و اظهارداشت: با وجود ثبت سند املاک شهروندان در سنوات گذشته، در استعلام های جدید، تمام یا بخشی از این املاک در محدوده زمین های منابع طبیعی قرار گرفته که مشکلاتی را برای تبدیل سندهای دفترچه ای به تک برگ ایجاد کرده است.
محمد حسینی اضافه کرد: در نشست با معاون وزیر کشور، این موضوع مطرح و قول مساعد برای بررسی و حل مشکل داده شد.
[کد خبر:AJ31015]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب