13981122001114_Test_PhotoN.JPG

 

آینه جم:  مردم بندر دیر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب تجدید بیعت و بر ایستادگی مقابل دشمنان تأکید کردند

به گزارش آینه جم ، صبح امروز با وجود سرمای هوا خیابان‌های شهر دیر عرصه حضور بی‌نظیر و گسترده مردان و زنانی بود که در چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی‌شان به صحنه آمده بودند تا بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری را نشان دهند و در چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بگویند که راه مقاومت ادامه دارد.

بسیاری از پدران و مادران، فرزندان خود را در آغوش گرفته یا سوار بر کالسکه به همراه خود به جشن 41 سالگی انقلاب آورده بودند  تا آنها نیز از همین دوران کودکی مشق مقاومت و ایستادگی را فرا گیرند.

یکی از جلوه‌های زیبای راهپیمایی امروز دیری‌ها، عکس‌های سردار دلها شهید سلیمانی بود که بر روی دست‌ها و یا سینه‌های مردم خودنمایی می‌کرد و به‌راستی قرین شدن چهلم سیدالشهدای مقاومت با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده بود تا همه مردم همه طیف‌ها و گروه‌ها در این مراسم شرکت کنند.

در صدر همه شعارها، فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «راه سلیمانی ادامه دارد، آمریکا در منطقه جا دارد» بود که نشان از انتخاب راه مقاومت و تأکید بر ادامه این مسیر توسط مردم انقلابی بندر دیر بود.

نصب پرچم‌های سپاه پاسداران، تیپ فاطمیون و زینبیون و حزب الله لبنان بر روی جایگاه محل سخنرانی یکی دیگر از ابتکارات دیری‌ها بود تا بگویند جبهه مقاومت پیوندی محکم و ناگسستنی با هم دارند و انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه نیز صادر شده است.

زوج جوانی به همراه دختر خردسال‌شان در حالی که در اقدامی خلاقانه برای 41 سالگی انقلاب جشن تولد گرفته و کیکی در دست دارند پابه‌پای جمعیت در راهپیمایی شرکت کرده‌اند و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

اسماعیل قاسمی‌صفت که به همراه همسر و دخترش کیک تولد 41 سالگی انقلاب را تدارک دیده‌اند، به خبرنگار فارس گفت:  بعد از گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی باز هم عاشقانه به عشق نظام و رهبری و سردار شهید سلیمانی در راهپیمایی شرکت می‌کنیم و باز هم به عشق رهبرمان می‌آییم علیه دشمن شعار می‌دهیم و هر سال کیک درست می‌کنیم.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: ما قبل از انقلاب هیچ چیزی نداشتیم و برده آمریکا بودیم اما به برکت خون شهدا و امام که هرچه داریم مدیون ایشان هستیم چرا که با روشنگری ملت را بیدار کردند و به صحنه آوردند و رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را شکست دادیم.

اکبر حجری افزود: ما قبلا در شهرستان دیر یک جاده نداشتیم آب نداشتیم اما امروز خوشبختانه به برکت انقلاب آزادی و استقلال داریم و امنیت و اقتدار ما به برکت خون شهدای حرم و سپهبد شهید سلیمانی است که امنیت ما را در کل جهان زنده کند و دشمن از ما می‌ترسد.

امسال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیرتر از سال‌های گذشته بود و هزاران نفر از مردان و زنان در کنار دختران و پسران نوجوان و کودک و خردسال برای گرامی‌داشت چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه آمده بودند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در میدان غدیر، با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی الهی بودن حکومت و پشتوانه مردمی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال استراتژی فشار حداکثری در حوزه  اقتصادی و ایجاد ناامنی  و جنگ داخلی است تا استقامت ایران را در هم بشکند که به این خواست خود نرسیده است.

سرهنگ احمد بنافی افزود:  دشمنان پس از شکست در پروژه ایجاد گسست در جبهه مقاومت، اغتشاشات آبان‌ماه را در این راه‌اندازی کردند که آنجا نیز به اهداف خود نرسیدند ، بنابراین پروژه ترور سپهبد شهید سلیمانی را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی یک ارتش چند میلیونی مقاومت در منطقه به وجود آورد که نقشه های آمریکا را از بین برد و با نابودی داعش منافع آنها در منطقه به خطر افتاد ، لذا آمریکا خواست با ترور شهید سلیمانی جبهه مقاومت را تضعیف کند که باز هم در مردم ایران و عراق در تشییع این سردار مقاومت نشان دادند که پیوند جبهه مقاومت ناگسستنی است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران یادآور شد: سردار سلیمانی ذوب در ولایت و شجاع و انقلابی بود و همین معیارها از او یک سردار  و قهرمان ملی ساخت  که در دنیا نظیر ندارد و حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع ایشان، ترامپ را ترساند.

 وی تنها راه عبور از تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را مقاومت برشمرد و ادامه داد: اقتداری که امروز داریم باید در تمامی حوزه‌ها تسری پیدا کند و جوانان و نخبگان بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را پیش روی خود قرار دهند و براساس آن حرکت کنند.

بنافی تأکید کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی ما زنده است  و شهادت سردار سلیمانی این انقلاب را زنده‌تر کرد  و امروز  این انقلاب ما مرزها را در نوردیده و کشورهای منطقه و جهان از آن الگوبرداری می‌کنند چون برخاسته از حکومتی الهی است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد پیوند این انقلاب با ارزش‌ها ناگسستنی است، اظهار کرد:  به کوری چشم آمریکا 41 سالگی انقلاب اسلامی ایران را  جشن گرفتیم و امروز باید به این انقلاب امیدوار باشیم و از دشمن نترسیم.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها از نفس افتاده‌اند و انقلاب ما تبلور یافته و خدا خواسته است ما بر قله‌های افتخار بیاستیم و پرچم انقلاب را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

امام جمعه بندر دیر نیز با تبریک 41سالگی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت چهلم سردار سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: امروز روز حماسه و تجلیل از سردار شهید سلیمانی است و ملت ایران اسلامی  اقتدار خود را به رخ دشمن کشیده است.

 حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه ملت ایران امروز پیوند ناگسستنی خود با ولایت را به رخ دشمن کشید، افزود: دشمنان بنا داشتند این انقلاب را در نطفه خفه کنند اما امروز می‌بینیم که با اقتدار 41 سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان از جنگ تحمیلی گرفته  جنگ اقتصادی و فرهنگی و سایبری و تحریم و ترور ملت ایران با اطمینان به وعده‌های الهی مقابل آنها ایستاد و  با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری پیروزی شد.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در استقلال سیاسی در جهان بی‌نظیر است، یادآور شد:  بعد از انقلاب مردم خود می توانند مسؤولان مملکت را انتخاب کنند  و مسؤولان برخاسته از متن ملت هستند.

وی بیان کرد:  با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما گام‌های بلندی در عمران و آبادانی برداشته شده و امسال در دهه فجر 96 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و یا آغاز شد.

حسینی  با اشاره به بخشی از مشکلات مردم دیر از جمله مسئله آب، عنوان کرد: اینکه مسؤولان بگویند به خاطر فشار قوی آب و  جلوگیری از شکستن لوله‌ها، آب را بر روی مردم ببندیم  کار درستی نیست و باید شبکه‌های فرسوده را تعمیر و نوسازی و مشکل مردم را اساسی حل کنند.

وی ابراز کرد: سه ماه است که مشکل سوخت صیادان ما حل نشده است و اخیرا استاندار گفته‌اند که قرار است کارت سوخت در اختیار آنها قرار گیرد؛ ما همواره در کنار مردم هستیم و مشکلات آنها را پیگیری می‌کنیم.

امام جمعه بندر دیر خواستار حضور پررنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه شد و افزود: یکی از عوامل اقتدار ما  مجلس قوی است و نمایندگان اگر قوی  و جهادی باشند مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات اسفندماه اقتدار نظام ما را به رخ دشمن می‌کشد و انتخاب درست می‌تواند مشکلات را حل و منویات مقام معظم رهبری را محقق کند.

 به گزارش فارس، راهپیمایی 22 بهمن در شهر دیر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر برگزار شد و در پایان قطعنامه قرائت و راهپیمایان فریاد تکبیر سردادند.

 علاوه بر مرکز شهرستان دیر در شهرهای بردستان، دوراهک، آبدان، بردخون و بسیاری از روستاها نیز راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

[کد خبر:AJ31458]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب