IMG_20200214_180553_533.jpg

آینه جم:   فضای سیاسی جامعه ایران اسلامی این روزها درگیر یکی از مهمترین موضوعات کلان که همان انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد. این در حالی است که در اولین روز تبلیغات گروهی ناشناس بی اخلاقی هایی انجام داده اند که در این خصوص با یکی از نامزدهای انتخاباتی که ستاد مرکزی ایشان در شهرستان کنگان مورد حمله قرار گرفته گفتگوی متخصری انجام داده ایم.
 
آقای دراهکی ابتدا خودتان را بیشتر معرفی کنید؟
 
اینجانب امین دراهکی فرزند حاج محمد دراهکی جانباز ۷۰ درصد ، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و کارمند رسمی صنعت نفت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر حضور جوانان در عرصه مدیریت کشور وارد کارزار انتخابات شده ام.
 
آقای دراهکی درباره موضوع پیش آمده لطفا برای مخاطبین و مردم توضیح دهید؟
 
متاسفانه بر خلاف اخلاق حرفه ای در ساعات اولیه تبلیغات که خود و حامیان خود را برای یک هفته روشنگری برای کار جهادی مجلس شورای اسلامی آماده کرده بودیم، با خبر شدیم که افرادی ناشناس به ستاد مرکزی اینجانب در شهر کنگان حمله ور شده و درب ستاد را شکسته، بنر و پوسترهای اینجانب را به شدیدترین وجه ممکن تخریب نمودند.
 
آقای دراهکی آیا شما به شخص و گروهی بدگمان یا سوءظن دارید؟
 
خیر / حقیقتا از آن جا که بنده خود را بعنوان جوان انقلابی معرفی کرده ام و همه خصائص و ویژگی های گام دوم پیشنهاد شده توسط رهبری را دارا هستم، لذا این بی اخلاق توسط کسانی می دانم که از این موضوع رنج برده و احساس خطر می کنند.
حرف پایانی؟
 
از آن جا که همه نامزدهای انتخابات با نگاه خدمت به مردم وارد این عرصه شده اند، پس برخود لازم می دانم کلیه حامیانم را به آرامش و رعایت اخلاق دعوت می کنم. ان شاءالله دوم اسفند با اوج همت و مشارکت دل رهبر انقلاب را شاد کنیم.
 
 
[کد خبر:AJ31508]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب