00000000000000163333303248WA0011.jpg

 

 

آینه جم   ؛ شرکت فجر جم و مدیریت مجتمع مسکونی پارس در شهرستان جم اعلام کرده اند کارکنان شرکت ها و ساکنان شهرک ها که از سفر باز می گردند به مدت یک هفته در قرنطینه خانگی خواهند ماند و اجازه حضور در اجتماع یا محل کار را نخواهند داشت.
به گزارش آینه جم ؛ در اطلاعیه شرکت فجر جم آمده: در صورت تخلف از این دستورالعمل با نیروهای متخلف برخورد می شود.
در هفته های گذشته، وزارت نفت دستورالعملی را ابلاغ کرد که کارکنان بازگشته به شهرهای پرشیوع از ورود به عسلویه منع می شدند موضوعی که البته با دور زدن دستورالعمل ابلاغی همراه شد و برخی از شرکت های منطقه با انتقال کارکنان خود به شهرهای کمتر آلوده، آنها را به عسلویه منتقل می کردند!
در شهرستان جم به عنوان میزبان دو شرکت بزرگ گازی نار و کنگان و فجر جم و نیز جمعیت چندین هزار نفری ساکن در شهرک های مسکونی نفت و گاز و پتروشیمی و شهر جم، این دستورالعمل اجرایی نشد و سفرهای کارکنان و خانواده های ساکنین شهرک ها، هرگز لغو نشد!
در یکی از اطلاعیه های منتشر شده از سوی مجتمع مسکونی پارس جم به عنوان مدیریت شهرک های نفت و گاز به صراحت از بی توجهی کارکنان نفت و گاز به دستورالعمل های بهداشتی گلایه و اعلام شده برخی خانواده های ساکن علی رغم توصیه های مکرر از شهرستان خارج شده و امروز هم نمی توان از بازگشت شان به شهرک ها جلوگیری کرد!
در همین راستا، شنیده شده شرکت های مستقر در شهرستان جم به ویژه نار و کنگان و فجر جم به صورت مستمر کارکنان خود را که برای مرخصی به شهرهای شان بازگشته اند با اتوبوس وارد شهرستان می کنند و تاکنون تدبیری برای عدم ورود این نیروها اتخاذ نشده است. گویا اقدامات پیشگیرانه در ورودی شهرک ها هم به بررسی کارت تردد کارکنان و خانواده ها کاهش یافته است!
آنچه مشخص است اینکه؛ قرنطینه یک هفته ای، تاثیری در کاهش خطر شیوع کرونا در شرکت ها و شهرستان جم ندارد چرا که دوره پنهان بیماری کرونا، گاه تا ۲۰ روز هم ادامه دارد و تایید ابتلای یکی از ساکنین شهرک ها به کرونا، زنگ خطر جدی برای شیوع این بیماری در شهرک ها و شهرستان در سایه عدم جدیت مدیریت مجتمع مسکونی پارس و شرکت های مستقر در منطقه است که به شدت جان مردم را تهدید می کند.
** آوای بوشهر
[کد خبر:AJ32104]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب