0000000000000ff196b.jpg

 

 

آینه جم : دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در حالی که ۱۸ مهر تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده را ۱۳ هزار و ۵۴۵ نفر اعلام کرده بود امروز عنوان کرد این تعداد به ۱۳ هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است.
به گزارش آینه جم ؛ سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۱۳ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.
او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۳ نفر به طور قطع کرونا داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: یک نفر پنجشنبه و یک نفر شنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
شناسایی ۳۷۶ مبتلا به کرونا در بوشهر در ۴ روز
کشمیری عنوان کرد: این دو نفر ۵۳ و ۶۳ ساله بوده‌اند و بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی داشته‌اند.
او بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۱۶ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۳ هزار و ۹۲۱ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۶۴۱ نفر جان باخته‌اند.
[کد خبر:AJ33950]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب