1397052313053722615028054.jpg

 

 

آینه جم؛  اطلاعیه بیمارستان امام خمینی  ره  کنگان:
 
 *اتاق های عمل بیمارستان کنگان از 26 دی به مدت یک ماه تعمیر و بهسازی می شود*
 
با توجه به دغدغه نماینده محترم مردم جنوب استان برای رفع نواقص و کمبودهای بیمارستان امام خمینی و نگاه سلامت محور ایشان و همچنین پیگیری و همت فرماندار محترم شهرستان کنگان، شورای اسلامی شهر و امام جمعه معظم، باعث شده تا دغدغه های مدیران درمانی حوزه جنوب استان در کنار  نگاه مثبت دانشگاه علوم پزشکی استان برای توسعه و ارتقا خدمات درمانی در جنوب استان، با سرعت بیشتری پیگیری شود. 
 در این راستا، تعمیر و بهسازی اتاق عمل این مرکز درمانی با دستور دکتر کشمیری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، ظرف مدت یک ماه و از تاریخ 26 دی ماه ، انجام خواهد شد. اضافه بر ترمیم و بهسازی اتاق های عمل بیمارستان امام خمینی، پنجمین اتاق عمل جراحی این مرکز درمانی نیز راه اندازی خواهد شد.
 
*قابل ذکر است که یک اتاق عمل فعال برای موارد اورژانسی خصوصا مادران باردار و تصادقات در بیمارستان کنگان در نظر گرفته شده است.*
ضمن قدردانی از همراهی مردم شریف منطقه ، پیشاپیش از تعطیلی یک ماهه اتاق عمل بیمارستان از تاریخ 26 دی ماه  پوزش می طلبیم.
ضمناً علاوه بر هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان با سایر مراکز درمانی همجوار( بیمارستان کنگان)، بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر جهت پوشش موارد اورژانسی بیمارستان امام خمینی آمادگی لازم را دارد. 
  گفتنی است که بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر ، علی رغم اتاق عمل پشتیبان، موارد اورژانسی را به اتفاق تیم درمانی بیمارستان امام خمینی کنگان پوشش خواهد داد.
 
ان شاءالله پس از یک ماه، بیمارستان امام خمینی کنگان با 5 اتاق عمل، خدمات خود را برای مراجعین گرامی از سر خواهد گرفت.
[کد خبر:AJ34764]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب