000000000000000000000000000000000000013578686_116.jpg

 

آینه جم: پلیس بوشهر از شهروندان خواست هر گونه اطلاعی درباره فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند، اطلاع دهند.

به گزارش آینه جم؛ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم و برخورد با منازل مبله فاقد مجوز خواهشمند است شهروندان هر گونه اطلاعی در خصوص فعالیت منازل مبله غیرمجاز در سطح شهرستان های استان بوشهر دارند از طریق شماره تلفن ۰۹۹۰۲۰۹۴۵۹۹ پیامک و یا با تلفن ۱۱۰ و ۱۹۷ گزارش نمایند.

سرهنگ خورشیدی در این باره گفت: با توجه به روزهای پایانی سال ۹۹ و نزدیک شدن تعطیلات نوروز و مسافرپذیر بودن استان بوشهر و اینکه منازل مبله غیر مجاز به دلیل عدم شناسایی و اینکه امکان نظارت کامل سازمان های متولی میسر نیست، متاسفانه مکان های موصوف می تواند محل امنی برای اسکان مجرمان باشند.

وی مشکلات ناشی از فعالیت منازل مبله را در ابعادی مانند معضلات بهداشتی، امنیتی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

سرهنگ محسن خورشیدی هشدار داد: کسانی که بدون اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح مبادرت به اجاره دادن منازل مبله و تبلیغ در این خصوص می کنند، تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بعضی از منازل مبله جرائم امنیتی و یا منافی اخلاق و عفت عمومی به وقوع می پیوندد اظهار کرد: بر اساس پرونده های قضایی تشکیل شده در این خصوص، در برخی از این قبیل منازل اموال مسافرین و مستاجرین به سرقت رفته و یا با نصب دوربین مدار بسته مخفی از حریم خصوصی آنها تصویربرداری و سپس مورد سوء استفاده قرار گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ضمن هشدار به عموم هموطنان نسبت به پرهیز از اجاره این قبیل منازل، اعلام کرد: افرادی که نسبت به اجاره منازل مبله به مسافران نوروزی اقدام می‌کنند این اقدام مخالف مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بوده و با آنها طبق مقررات و ضوابط برخورد می گردد.

[کد خبر:AJ35140]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب