sdfweweettt.jpg

آینه جم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی پورفاطمی نماینده فعلی دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری مجلس دهم دقایقی پیش در فرمانداری شهرستان دشتی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار آینه جم؛ در ادامه پیگیری های حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در راستای ارتقاء روستاهای چاه مبارک و بیدخون و بهارستان به شهر و ارتقاء سیراف به بخش ، نشستی با دکتر مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد.

107155_orig.jpg

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سد سرچشمه، راه جم به ریز و طرح آبخیزداری جم از پروژه‌های مهمی است که در شهرستان جم آغاز شده است.

0000000000000h.jpg

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عزت و اقتدار ملی با هدف دست برداشتن آمریکایی ها از تحقیر و تهدید ملت ایران در دستور کار مجلس قرار گرفت.

تصاویر:نشست دکتر موسی احمدی و اعضای شورای شهر جم با مسئولان دانشکده فنی ومهندسی جم - بازدید از اداره برق جم  و نشست با مدیریت برق جم وبازدید از روستای چم چشمه

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز واردات کالای کانتینری از گمرک دیر اخذ می شود.

آینه جم؛ دریا را متعلق به ایران اسلامی می دانیم و و همانطور که پیش از این گفته شد هر استانی از جمله فارس می تواند در استان بوشهر سرمایه گذاری کند اما اجازه نمی دهیم یک وجب از این خاک از استان بوشهر جدا شود.

آینه جم؛ عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس، معتقد است زمانی که معلم به عنوان مهمترین رکن آموزشی و تربیتی، رضایت و امنیت شغلی کافی نداشته باشد، هیچ افق روشنی برای خود و خانواده اش متصور نباشد و وضع اسفبار فرهنگیان بازنشسته ی موجود را فرجام آتی کار خود بداند، چگونه می توان از او انتظار تربیت صحیح فرزندان ایران اسلامی را داشت.

آینه جم؛ نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار نوروزی دولت و ملت، همدلی و همزبانی مقام معظم رهبری باید در عمل محقق شود.

 به گزارش خبرنگار آینه جم؛ بزودی دوهفته نامه آتیه جنوب با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس منتشر خواهد شد.

به گزارش آینه جم، حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس و عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی که امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد خواستار ارتقاء معیشت، رفاه و منزلت فرهنگیان شد.

 
 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم:نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز درنشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم با تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات اظهار داشت: شهرستان جم در تخصیص و جذب اعتبارات ، با توجه به شرایط کنونی کشور، عملکرد بسیار خوبی داشته که نشان از پیگیری و تلاش فرماندار شهرستان و سایر مسئولین دستگاه ها دارد.

دکتر موسی احمدی با تاکید بر اهمیت نظارت در اجرای پروژه ها یاداور شد: برنامه ریزی، نظارت، کنترل و بهره وری چهار عامل اصلی موفقیت در توسعه ی جوامع است که مدیران باید به آن توجه کنند.

احمدی با بیان اینکه در گذشته اقدامات مثبت و منفی زیادی انجام شده است اظهار داشت: مدیران نگاه شان به حال و آینده باشد و با امید و توکل به خدا و تلاش و پشتکار، مسیر را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و توسعه ی روزافزون شهرستان هموار سازند.

نماینده جنوب استان بوشهر، شهدا را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان ساخت: باید به گونه ای عمل کنیم که در آخرت پاسخی برای اقداماتمان در مقابل خداوند، شهدا و مردم داشته باشیم.

وی افزود: ما امین مردم و نظام هستیم و باید نسبت به وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم حساس باشیم و آنچه در توان داریم برای رفع مشکلات به کار گیریم.

شیخ موسی احمدی با تاکید بر اینکه در توسعه ی جنوب استان، هرگز نگاه سیاسی را لحاظ نکرده ام ابراز داشت: در طی دوران مسئولیت هم و غم خود را بر توسعه ی جنوب استان قرار دادم و در این راستا با نگاه زیر ساختاری، همراه با مدیران شهرستان ها، برای تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات اساسی جنوب استان تلاش کرده ام.

دکتر احمدی از اختصاص 100 درصدی اعتبارات تبصره 22 تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده مجوز تخصیص 50 درصد باقیمانده اعتبارات تبصره ی 22 نیز اخذ شده است که تا پایان سال ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت های بزرگ شهرستان جم، اظهار امیدواری کرد این شهرستان بتواند گام های بزرگی را در مسیر شکوفایی و پیشرفت همه جانبه بردارد.

به گزارش آینه جم، تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت نفت، برای بررسی قیمت نفت و سایر موضوعات،  در وین مقر اوپک به سر می برند

 

به گزارش آینه جم ، با پیگیری های حجت الاسلام موسی احمدی، مهندس صفایی رئیس سازمان تعاون کشور از طرف حجتی وزیر جهاد کشاورزی ، مسئول خرید و رفع مشکلات  گوجه کاران جنوب استان بوشهر شد.

آینه جم؛ نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرر و زیان کشاورزان استان از نبود بازار، گفت: مکاتبات فراوانی برای حل مشکل صادرات گوجه کشاورزان استان بوشهر داشتم. 

 نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال بزرگترین دغدغه مردم در جنوب استان بوشهر است.

 

به گزارش"آینه جم"محمدابراهیم رضایی با تاکید بر پایان روند بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان و اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: این طرح در نشست پایانی کمیسیون بررسی نهایی و به تصویب رسید و در هفته‌های بعد از تعطیلات مجلس در صحن علنی مجلس رسیدگی می شود.

نماینده شهرستان‌هان کنگان، دیر، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل سوخت کشاورزان استان بوشهر با پیگیری رئیس مجلس در دستور کار است.

جدیدترین مطالب