آینه جم: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین زمین و مقدمات لازم، درمانگاه تامین اجتماعی در خورموج و اهرم کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش آینه جم: سید کمال الدین شهریاری اظهار داشت: پیرو جلسات قبلی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این هفته نشستی با ایشان و با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 وی افزود: در این نشست که برای پیگیری و تسریع در ساخت و راه اندازی درمانگاه های تامین اجتماعی در شهرهای خورموج و اهرم تشکیل شده بود، دکتر همتی گزارشی از روند آخرین اقدامات انجام گرفته در این خصوص را ارائه کردند و حسب دستور دکتر ربیعی مقرر شد موضوع درمانگاه تأمین اجتماعی شهر اهرم با توجه به طرح در کمیته پروژه های درمانی با نظر مساعد و تسریع در هیات مدیره مطرح شود.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان با اشاره به لزوم ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان در این دو شهرستان و اعلام اینکه با دستور دکتر ربیعی مقرر شد درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در بودجه سال پیش بینی و ساخته شود.

وی در ارتباط با زمان ساخت ساختمان درمانگاه ها، گفت: مقرر شده در اسرع وقت از سوی مسئولان دو شهرستان زمین مورد نظر که دارای کاربری و بهره برداری مناسب باشد برای کارشناسی به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان معرفی شود تا اقدامات فنی بعدی در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پس از تأمین الزامات و مقدمات اجرایی برای آغاز بکار پروژه های مذکور، بنا به دعوتی که انجام شد، دکتر ربیعی آمادگی خود را برای کلنگ زنی این پروژه ها و بازدید از حوزه انتخابیه اعلام کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور گفت: برای تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی و تجهیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خورموج و همچنین تسریع در اجرای پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران اهرم نیز با وزیر محترم بحث و تبادل نظر شد که ایشان نیز دستورات مساعدی به معاونین خود ابلاغ کردند.

[کد خبر:AJ19973]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب