آینه جم: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اشتغال شرکت صدرای بوشهر به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش آینه جم، محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در بازدید از شرکت صنعتی و دریایی صدرای بوشهر اظهار داشت: شرکت صدرا یکی از مهمترین ظرفیت‌های صنعتی بوشهر است که باید برای رفع مشکلات و توسعه آن تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از ظرفیت‌های شرکت صدرای بوشهر بلااستفاده مانده است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت تا سال آینده مورد استفاده خواهد گرفت که نقش مهمی در توسعه اشتغال و درآمدزایی دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ایجاد دو هزار شغل جدید در شرکت صدرای بوشهر، بیان کرد: تا سال آینده اشتغال شرکت صدرای بوشهر به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی به توان و ظرفیت بالای شرکت صدرای بوشهر اشاره کرد و افزود: نشست تخصصی شرکت صدرا با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء، صدرا، استاندار و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

نوبخت با اشاره به نقش تاثیرگذار ظرفیت‌های شرکت صدرای بوشهر در توسعه اقتصاد ملی، اضافه کرد: همکاری لازم برای توسعه فعالیت‌های این شرکت انجام می‌شود و سفارشات نیز به این شرکت ارائه می شود.

وی به تلاش ویژه برای توسعه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت‌های مهم تولیدی و اقتصادی در کشور دارند و یکی از اهداف سفر به بوشهر نیز بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

[کد خبر:AJ19974]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب