گونه کمیاب جغد گوش دراز در گناوهآینه جم: رئیس انجمن یاوران طبیعت شهرستان گناوه گفت: گونه کمیاب جغد گوش دراز در گناوه رویت شد.

به گزارش «آینه جم»؛ غلامرضا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگارآینه جم ین اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های انجمن‌های زیست محیطی ایران و به تبع آن انجمن یاوران طبیعت شهرستان گناوه پرنده نگری است.

رئیس انجمن یاوران طبیعت شهرستان گناوه گفت: این برنامه در بیشتر اوقات به صورت گروهی انجام می‌شود و گاهی نیز اعضای انجمن به صورت انفرادی اقدام به انجام این فعالیت در راستای پایش گونه‌های مختلف پرندگان در شهرستان گناوه می‌کنند.

نعمتی با اشاره به رویت جغد کمیاب گوش دراز در شهرستان گناوه گفت: در یکی از پایش‌های انفرادی اخیر که توسط غلامعباس محمدحسینی از اعضای فعال این انجمن در کوهستان های شرقی شهرستان گناوه و کوه گل‌خاری صورت گرفت، وی موفق به رویت و عکاسی از این گونه نایاب و ثبت آن شد.

وی تصریح کرد: این انجمن تا به حال در سطح شهرستان گناوه اقدام به انجام پایش‌های مختلف در حوزه گونه های جانوری و پرندگان کرده است.

رئیس انجمن یاوران طبیعت شهرستان گناوه گفت: تصویر جغد گوش دراز که در شهرستان گناوه رویت شده در کمیته و سایت پرنده‌های کمیاب ایران به ثبت رسیده و منتشر شده است و این مهم جز با علاقمندی و پشتکار بالای غلامعباس محمدحسینی عضو فعال انجمن یاوران طبیعت و حمایت های صادقانه جناب ملاح میسر نمی شد.

[کد خبر:AJ19990]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب