اينه جم: فرماندار عسلویه با تاکید بر توجه به هنرمندان حمایت از آنها گفت: راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک ضرورت می‌تواند نقش مهمی در تحقق مطالبات هنرمندان داشته باشد.

به گزارش «آينه جم» به نقل از تسنیم؛ عبدالنبی یوسفی امشب در نشست با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هنرمندان توانمندی در ابعاد گوناگون در شهرستان عسلویه فعالیت می‌کنند اظهار داشت: هنرمندان این شهرستان در جشنواره‌ها و المپیادهای استانی و ملی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

بوشهر|درخواست فرماندار عسلویه برای راه‌اندازی اداره ارشاد در این شهر

وی با  تاکید بر حمایت هنرمندان عسلویه افزود: توسعه زیرساخت‌های حوزه هنرمندان امری مهم و ضروری است که در این راستا لازم است اعتبارات لازم مصوب و تخصیص یابد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در عسلویه یک ضرورت است تصریح کرد:  با پیگیریهای انجام گرفته، در آیندهای نزدیک اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه راه اندازی میشود تا فعالان فرهنگی و هنری ، هنر و دستاوردهای فرهنگی خود را بهتر و کامل‌تر عرضه کنند.

یوسفی ضمن اشاره به انتظارات مردم شهرستان به ویژه هنرمندان و طیف فعال در عرصه فرهنگ و هنر گفت : استقرار ادارات و علی الخصوص  اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان عسلویه بسیار ضروری است.

وی با تاکید بر تحقق مطالبات هنرمندان خاطر نشانئ کرد: استقرار ادارات روند توسعهای شهرستان و اجرای برنامههای پیشبردی را تسریع میبخشد و به رفع مشکلات مردم کمک میکند.

[کد خبر:AJ24136]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب