آینه جم: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان در شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی موفق به کسب رتبه عالی شد و جز پنج استان مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت. به گزارش اتحاد خبر، ناصر کرمی اظهار داشت: اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارزيابي، كه توسط اداره كل ارزيابي عملكرد وزارت آموزش و پرورش انجام شد در شاخص های اختصاصی موفق به کسب رتبه عالی شد.



کرمی افزود: براساس نتایج حاصل، آموزش و پرورش استان بوشهر در تحقق اهداف عملکردی براساس شاخص های عمومی نسبت به سال قبل رشد ۳۳/۱۶(سی و سه و شانزده صدم) داشته است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اداری استخدامی کشور در جهت راهبری کلان این مهم مبادرت به طراحی مدلی هماهنگ به منظور ارزیابی دستگاه ها نموده و نتایج آن را در قالب جشنواره شهید رجایی منعکس کرده است.


وی یادآور شد: تلاش همه همکاران در حوزه های فعالیتی خود ثمره ای شیرین برای استان داشته است و شیرینی آن با رشد حدود ۳۳ درصدی همراه بود که جا دارد این همت همکاران را تحسین کرد.



شایان ذکر است،  در این جشنواره پنج استان مورد تقدیر قرار گرفتند که سه استان برتر را کسب کردند و استان های بوشهر و اصفهان به دلیل رشد بالا مورد قدردانی وزارت قرار گرفتند که این تقدیر توسط بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در اجلاس مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور انجام شد./د


[کد خبر:AJ24210]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب