آینه جم- پس از انتشار خبر تهدید به اخراج کارگران معترض بیمارستان عسلویه، نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر از پیگیری جدی موضوع خبر داد.

به گزارش آینه جم،  پس از انتشار خبر تهدید به اخراج کارگران معترض بیمارستان عسلویه، نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر از پیگیری جدی موضوع خبر داد.

سکینه الماسی در گفتگو با سایت خبری چریف، دفاع از حقوق مردم را خط قرمز خود اعلام کرده و افزود: موضوع تهدید به اخراج کارگران را از همین امروز پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت موضوع، با مدیر مربوطه برخورد می شود.

الماسی با بیان اینکه خود کارگرزاده است و درد و رنج کارگر را با تمام وجود لمس می کند،بیان داشت: به احدی از مدیران اجازه نخواهم داد که نسبت به قشر زحمتکش کارگر تعدی نمایند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این سوال که امکان طرح موضوع در جلسه استیضاح وزیر رفاه در هفته جاری وجود دارد، گفت: اگر واقعا این موضوع صحت داشته باشد- که البته من شنیده ام در بیمارستان عسلویه مسبوق به سابقه است- این بی کفایتی مدیریتی را در جلسه کمیسیون با حضور وزیر محترم رفاه تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد.

الماسی افزود: مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره باید خود را خادم گارگرانی بدانند که کدّ یمین و عرق جبین آنها نشانه ای از تلاش طاقت فرسایشان برای تحصیل روزی حلال در این شرایط طاقت فرسای آب و هوایی در عسلویه است به خصوص این که در آستانه سال نو نیز هستیم و تادیه حقوق مادی آنها اهمیت ویژه تری پیدا کرده است.

[کد خبر:AJ24230]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # زینب 1396-12-22 10:05
جناب خانم الماسی لطفا یه تدبیری هم برای نیروهای ساعتی شاغل دربیمارستان امام خمینی کنگان بیاندیشید،باتوج ه به اینکه درطول روز مشغول به فعالیت هستیم از حق بیمه وسنوات محروم هستیم وحقوق ماهیانه(800000) تومانی هم با تاخیر دریافت میکنیم./اجرتان با خداوند منان/
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب