آینه جم: همزمان با هفته گرامیداشت هفته معلم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در آیینی معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

بوشهر|معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش«آینه جم» به نقل از تسنیم؛ معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در آیین تجلیل از معلمان در بوشهر با اشاره به نقش مهم معلمان در جامعه اظهار داشت: معلمان همانند انبیاء الهی جایگاه هدایت جامعه بر عهده دارند و از شان و منزلت خاصی برخوردار هستند.

علی زرفشان با اشاره به  جایگاه والای شهید مطهری و نیازشناسی آن نسبت به جامعه اظهار کرد: شهید مطهری بر اساس نیاز جامعه اقدامات مهمی انجام داد که انتشار کتاب‌های شهید مطهری مانند داستان راستان، حجاب، و مقالات گوناگون بر اساس نیاز جامعه تالیف و منتشر می‌شد.

وی شهید مطهری را فیلسوف، معلم، متکلم و اقتصاددان برجسته دانست و تصریح کرد: شهید مطهری در کنار همه این همه ویژگی‌ها معلمی روشنفکر و بی نظیر بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده از ظرفیت شهید مطهری در بخش‌های تعلیم و تربیت گفت:  یک معلم خوب و باانگیزه و توانمند و برخوردار از دانش و بینش و رفتار معلمی می‌تواند یک تقدیر خوب را برای دانش آموزان رقم بزند.

استاندار بوشهر نیز با تبریک هفته معلم  نقش مهم این قشر پرداخت و اظهار داشت: معلمان از عزیزترین اقشار جامعه هستند که رسالت عظیم تربیت نسل جوان و نوجوان را بر عهده دارند.

عبدالکریم گراوند افزود: اگر جامعه‌ای بخواهد ارتقا پیدا کند چاره‌ای ندارد جز اینکه به مطالبات آموزش و پرورش توجه کند و همه باید در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت توجه کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و پیشرفت جامعه در گرو توجه به نهاد تعلیم و تربیت است خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه مرهون آموزش و پرورش پویا و قوی است و این نهاد مهم و ارزشمند باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند زمینه‌ساز جامعه سالم و پیشرو باشد و بدون تردید، توجه به آموزش و پرورش توجه به پیشرفت کشور است.

گراوند با بیان اینکه ماندگاری و بزرگی کار معلم در واقع ریشه در خلوص و صفای او دارد افزود: معلمان استان بوشهر طلایه‌داران پیشرفت و تعالی این دیار زرخیز هستند.

وی با تقدیر از معلمان نمونه استان تاکید کرد: بدون شک همه کسانی که در آموزش و پرورش کار می‌کنند و هر کسی که رسالت معلمی دارد نمونه است و افرادی که امروز تقدیر می‌شوند در واقع منتخبان معلمان هستند و ما به همه معلمان استان ادای احترام می‌کنیم.
 
در این آیین از 32 معلم نمونه استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

[کد خبر:AJ24638]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب