آخرین دقایق دیدار تیم پدیده مشهد برابر پارس جنوبی جم، لذت همیشگی را برای آنها نداشت. مهمترین زمان بازی های این تیم در لیگ هجدهم خنثی شد تا آنها نتوانند به یک برد دیگر در دقایق پایانی دست پیدا کند.

 

به گزارش "آينه جم"، دیدار دو تیم پدیده و پارس جنوبی جم در دقیقه شصتم به تساوی رسید و تا پایان بازی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نیز هیچکدام از دو حریف نتوانستند گل دیگری را به ثمر برسانند. نکته جالب درباره نتیجه به دست آمده این که طی قانون نانوشته ای، هر چی به انتهای بازی می رسیدیم انتظار گلزنی از تیم پدیده بالاتر می رفت.


انتظار گلزنی پدیده در فرصت های پایانی بازی، چیزی است که از ابتدای لیگ هجدهم به ما تحمیل کردند و در بازی های مختلفی دیدیم که آنها در آخرین دقایق بازی و یا در زمان تلف شده موفق به باز کردن دروازه حریف و رسیدن به امتیاز می شدند. این دقایق که به یحیی تایم موسوم بود از هفته دوم لیگ برای پدیده ای ها خوش یمن بود و در بازی های فراوانی برای این تیم امتیاز آورد.


اما در ورزشگاه تختی جم، عملیاتی ویژه برای شکست برنامه پدیده ای ها در دقایق پایانی طراحی شده بود که در نهایت نیز با موفقیت به کار خود خاتمه داد.

یحیی گل محمدی در دقیقه 85 خود را به کنار خط رساند و به گفته حاضران در ورزشگاه دست به تغییر پوزیشن تیم خود زد. او در این دقایق چند جابجایی را در ترکیب ایجاد کرد و چند بازیکن تیم را در موقعیت هجومی قرار داد تا یک بار دیگر مشهدی ها در دقایق پایانی گلزنی کنند و به نوعی مهارت خود را در باز کردن دروازه حریف در دقایق پایانی نشان دهند.


اما این اتفاق نیفتاد و علیرغم یکی دو موقعیتی که بازیکنان تیم مهمان روی دروازه حریف تدارک دیدند این شاگردان تارتار بودند که توانستند به عنوان یحیی تایم خدشه وارد کنند و در نهایت دروازه خود را بسته نگه دارند. /ورزش 3

[کد خبر:AJ25998]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب