یک نبرد جالب در بازی پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به سود مهاجم تیم شمالی به پایان رسید؛ در سوی دیگر این تقابل رحمان احمدی قرار داشت که با وجود درخشش فوق العاده اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

به گزارش "آینه جم"، روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت تیم های سپیدرود و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان علی کریمی به پایان رسید. بازی دیروز در شرایط ویژه ای برگزار شد، فارغ از شرایط فنی و جدولی دو تیم اتفاقات و حواشی زیادی اتفاق افتاد که به جذاب تر شدن مسابقه کمک کرد. از برگزاری مسابقه زیر بارش شدید باران در ورزشگاه رشت گرفته تا اتفاقات و اعتراض ها به داور همه و همه هیجان مسابقه را بالا برد.


در این بین اما می شود به یک حاشیه بامزه هم اشاره کرد. اتفاقی که با شادی گل محمد غلامی مهاجم باتجربه سپیدرود رشت شکل واقعی به خود گرفت. غلامی بعد از اینکه از روی نقطه پنالتی دروازه پارس جم را باز کرد، آستین خود را تا کتف بالا زد تا از تتوی معنی دارش رونمایی کند. او که روی بازوی خود یک شیر را خالکوبی کرده بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش به شیر روی دست خود اشاره کرد و به مقایسه خود و تیمش با سلطان جنگل پرداخت. اتفاقی که بازتاب جالبی در فضای مجازی داشت.


اما مساله دیگری که شاید خیلی ها از آن خبر نداشته باشند، خالکوبی هایی است که رحمان احمدی دروازه بان باتجربه پارس جنوبی روی ساق پاهای خود انجام داده است. احمدی روی ساق های خود نام های «باران» و «دریا» که اسم فرزندانش است را تتو کرده و در مسابقات با همین خالکوبی ها مجبور است حاضر شود. البته با توجه به اینکه اسامی مذکور زیر جوراب او هستند معمولا طرفداران آنها را نمی بینند.
با توجه به اینکه دیروز رحمان احمدی درون دروازه پارس جنوبی قرار گرفته بود و غلامی از روی نقطه پنالتی دروازه او را باز کرد، می توان اینطور برداشت که نبرد تتوهای بامزه به سود مهاجم سپیدرود پایان یافته است.


از سوی دیگر احمدی در جمع های خصوصی می گوید که تتوی نام دخترانش روی ساق پاها انرژی او را در طول مسابقات بالا می برد و از آنجایی که این دروازه بان در طول مسابقه دیروز عملکرد فوق العاده ای داشت و حتی چند موقعیت عالی را از سپیدرود با پا گرفت می توان به این چالش جذاب او پی برد.

به عبارت بهتر می توان گفت در مسابقه ای که دو بازیکن باتجربه با تتوهای قابل توجه درخشش خوبی داشتند و عملکرد مطلوبی بر جای گذاشتند، تیم غلامی با تک گلی که او به ثمر رساند اولین برد فصل خود را جشن گرفت

[کد خبر:AJ26339]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب