فرماندار جم گفت: 16 پروژه شهری و 52 پروژه روستایی با اعتبار 63 میلیارد تومان در دهه ی فجر سال جاری به بهره برداری می رسد و 14 پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار 71 میلیارد تومان در دهه ی فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش آینه جم، محمد حسینی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم، اظهار داشت: وحدت و همدلی خوبی بین مردم و مدیران وجود دارد و همه ی دستگاه های اجرایی در تلاش اند تا مشکلات موجود رفع شود.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به دهه ی فجر بیان کرد: فراز و نشیب های زیادی را در جمهوری اسلامی پشت سر گذاشته ایم و اقتدار نظام، کانون آرامش و امنیت بوده و جهانیان نیز به آن اعتراف کرده اند.
وی با اشاره به برخی حاشیه های اخیر در جم اظهار داشت: شان و منزلت جایگاه ها حفظ شود و بعضی افراد با ایجاد تفرقه، توسعه و شتاب پیشرفت شهرستان را کاهش ندهند.

فرماندار جم با بیان اینکه سفر استاندار بوشهر به جم نتایج خوبی به همراه داشت خاطرنشان کرد: برای حل برخی مشکلات جم در استان بوشهر تصمیم گیری می شود.
حسینی با بیان اینکه  ادارات مشارکت و حضور پر رنگ در برنامه های دهه ی فجر داشته باشند تاکید کرد: مسؤولین بین مردم حاضر شوند و حرف های مردم بشنوند.

وی با بیان اینکه مسؤولین پروژه های خود را به دهه ی فجر برسانند افزود: مدیران پاسخگوی ارباب رجوع و مردم باشند.

محمد حسینی اظهار داشت: 16 پروژه شهری و 52 پروژه روستایی با اعتبار 63 میلیارد تومان در دهه ی فجر سال جاری به بهره برداری می رسد و 14 پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار 71 میلیارد تومان در دهه ی فجر کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: فاز باند دوم جاده ی جم به فیروز آباد نیز در دهه ی فجر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

[کد خبر:AJ27009]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب