آینه جم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رئیس‌جمهور در روزهای آینده مهمان استان بوشهر می‌شود.

به گزارش  اینه جم، مجید خورشیدی دوشنبه‌شب در جشن تجلیل از مدال‌آوران شهرستان کنگان با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۴۰ سال از زمانی که مردم تصمیم گرفتند سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند و به خواسته‌های بحق خود برسند گذشت.

وی اضافه کرد: مردم صبورانه پای مطالبات خود ایستادند و در این راه مصائب و امتحان‌های سختی را پشت سر گذشتند؛ از تقدیم عزیزان خود، از تحمل هشت سال دفاع مقدس، تحمل ۴۰ سال فشار تحریم‌های ناجوانمردانه و نامرادی و ناملایمتی که در حق این ملت داشتند ولی این ملت با سربلندی پای انقلاب خود ایستادگی کردند و ثمره این ایستادگی سربلندی در جهان و بلندآوازگی نام ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: هر چه مردم بیشتر ایستادگی می‌کنند خادمان مردم وظیفه سنگین‌تری دارند و همه مسئولان باید خدمات صادقانه و بی‌منت در شان مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: در دهه فجر مسئولان سعی می‌کنند به قدر وسع خود و نه به میزان شایستگی مردم، پروژه‌ها و طرح‌هایی را تقدیم مردم کنند تا بدین‌وسیله قدری مراتب خدمت‌گذاری را تقدیم مردم کنند.

خورشیدی ادامه داد: در شهرستان کنگان هم از ابتدای دهه فجر تقدیم خدمات آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر هم ادامه خواهد داشت و خوشحالم که با تلاش فرماندار سخت‌کوش و خدوم کنگان امروز توفیق داشتم که در بین مردم این شهرستان باشم و امروز شاهد جشنی بزرگ هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هر بار که به کنگان می‌آیم مهمان‌نوازی مردم کنگان من را ترغیب می‌کند که باز هم به این شهرستان بیایم و هر مهمانی برای حضور در استان بوشهر قطعا کنگان را انتخاب می‌کند.

وی افزود: به پاس همه خوبی‌های مردم کنگان و جنوب استان بوشهر، رئیس جمهور در روزهای آینده مهمان استان بوشهر و خصوصا مردم این منطقه خواهند بود. یقین دارم که میزبانی مثال‌زدنی را خواهید داشت و بهترین مهمان‌نوازی انجام خواهد شد./ثلاث

[کد خبر:AJ27401]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب