اینه جم: کاپیتان تیم پارس جنوبی جم از مسئولان استانی بوشهر خواست هرچه سریع‌تر به وضعیت مالی این باشگاه رسیدگی کنند.

به گزارش اینه جم: محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی بیان کرد: متاسفانه من احساس می‌کنم که مسئولان شهرستان جم یا دست‌اندکاران استان بوشهر تمایلی به تیم‌داری به لیگ برتر ندارند. چراکه ما هیچ تلاشی از سوی آنها برای حل شدن مشکلات تیم نمی‌بینیم. متاسفانه شرایط ما روز به روز بدتر می‌شود و امروز هم که دیگر اوج داستان بود و ما فهمیدیم باشگاه برای خرید بلیت هواپیما پولی ندارد!


وی ادامه داد: امکانات سخت‌افزاری شهرستان جم خیلی ضعیف است و واقعا نمی‌شود در این شهر کارهای تمرینی و برنامه‌های تیم جلو برود. ما اگر به تهران می‌رویم و تمرینات را در این شهر انجام می‌دهیم به دلیل شرایط سخت‌افزاری است. شاید ندانید اما روز قبل از بازی با فولاد ما در چمن مصنوعی تمرین کردیم که این واقعا عجیب است. حالا در این شرایط پولی هم در باشگاه وجود ندارد که پرواز برای تیم بگیرد. من نمی‌دانم باید دردمان را به چه کسی بگوییم. واقعا زشت است که یک باشگاه لیگ برتری پول برای بلیت هواپیما نداشته باشد.


کاپیتان پارس جنوبی درباره خداحافظی مهدی تارتار و عبدالرحیم خطیب سرمربی و سرپرست تیم از جمع بازیکنان تاکید کرد: من امروز واقعا دلم برای آقای تارتار سوخت. ما شاهد هستیم که او از ابتدای فصل چگونه پشت تیم ایستاده و یک تنه همه مسائل را به جان خریده تا تیم بهم نریزد. ما اگر تا الان هم صبر کردیم و حرفی نزدیم به خاطر آقامهدی بود. امروز وقتی ایشان را دیدم واقعا ناراحت شدم. او برای این تیم زحمات زیادی کشیده ، اما ببینید چقدر به این مربی خوب فشار آمده که حاضر می‌شود به خاطر بازیکنان رها کند و برود.


نوری همچنین گفت: اگر مسئولان استانی می‌خواهند کاری انجام دهند، وقتش الان است. فشردگی مسابقات لیگ برتر را همه می‌دانند. خیلی زود باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برویم و می بینید که شرایط ما بهم ریخته است. اگر مسئولان واقعا می‌خواهند در لیگ برتر تیمداری کنند،‌ قدم پیش بگذارند و مشکلات را حل کنند. زشت است واقعا ما به عنوان بازیکنان یک تیم لیگ برتری این شرایط را تجربه کنیم. همه ما زحمت کشیدیم و باید فکری اساسی به حال این تیم شود.


وی افزود: من به عنوان کاپیتان تیم پارس جنوبی از مسئولان می‌خواهم سریعا وارد عمل شوند و ضمن راضی کردن آقای تارتار و آقای خطیب برای بازگشت فکری اساسی برای مشکلات تیم کنند. من خواهش می‌کنم کاری انجام شود تا بتوانیم تمرینات مان را با آرامش دنبال کنیم.

[کد خبر:AJ27405]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب