راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر/ بارندگی مانع حضور حماسی مردم نشد

آینه جم  - مردم استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند و بارش باران مانع حضور حماسی مردم در این مراسم نشد.

به گزارش آینه جم؛  در حالی وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدیم که دشمنان و جهان استکبار همه توان خود را برای نا امید کردن مردم از این انقلاب بسیج کردند.

دشمنان این انقلاب مدعی بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۲ بهمن ۹۷ را نخواهد دید اما ملت ما از ابتدای انقلاب تا کنون نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند و اجازه نمی دهند دشنان به اهداف خود دست یابند.

مردم استان بوشهر امسال نیز مانند سنوات گذشته همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر شوری دارند و حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

حضور نسل های مختلف انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر از نکات ویژه و برجسته این راهپیمایی باشکوه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: امروز در بوشهر و سایر شهرها و روستاهای استان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شده است و شاهد حضور گسترده و پرشور مردم هستیم.

نصرالله شفیعی با اشاره به برگزاری راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۷ شهر و بیش از ۱۲۰ روستای استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در هوای بارانی در این راهپیمایی حضور دارند.

مسئولان ارشد استان بوشهر از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر در کنار مردم در این راهپیمایی حضور دارند و محمدباقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام سخنران این برنامه است.

بوشهری‌ها با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل‌سعود و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی  میثاق دوباره  خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

[کد خبر:AJ27444]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب