آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو سارق حرفه ای که به قصد ارتکاب جرایم خشن دو جفت پلاک خودرو را در شهر برازجان به سرقت برده بودند با هوشیاری پلیس در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «آینه جم»؛ سردار خلیل واعظی افزود: عصر روز گذشته پس از اطلاع پلیس دشتستان از سرقت جفت پلاک دو دستگاه خودرو، از آنجا که با چنین سرقتی ارتکاب جرایم خشن به وسیله سارقین متصور بود، با تدبیر فرمانده شهرستان بلافاصله طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقین تدوین شد.

وی اضافه کرد: گشت های هدفمند پلیس بصورت محسوس و نامحسوس در تمام گستره جغرافیایی حوزه شهری فعال شدند.

به گفته سردار واعظی در ادامه یک واحد مسکونی در یکی از محله های قدیمی برازجان مورد ظن واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، این واحد مسکونی که به عنوان خانه تیمی سارقین مورد استفاده قرار می گرفت محاصره و مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو سارق حرفه ای در این خانه خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از این منزل یک قبضه اسلحه کمری، دوجفت پلاک مسروقه اخیر، دوعدد تک پلاک مسروقه دیگر (که صاحبان پلاک به پلیس گزارش نکرده بودند)، دو راس گوسفند مسروقه از یکی از روستاهای شهرستان، دو عدد دستکش مخصوص سرقت سیم برق، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک عددچراغ گردان و مقادیری اشیاء مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه نیز دارند تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از سارقین و کشف اعمال مجرمانه احتمالی دیگر ادامه دارد.

[کد خبر:AJ27699]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب