سرمربی پارس جنوبی جم روز گذشته در ترکیب تیمش از یک پدیده جدید رونمایی کرد.

به گزارش "اینه جم"، تیم پارس جنوبی جم روز گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان با یک گل بازنده شد. یکی از نکات قابل توجه در این مسابقه استفاده کردن مهدی تارتار از یک مدافع 20 ساله در ترکیب اصلی تیمش بود.


امیر شبانی که پیش از این فقط در مصاف با پرسپولیس 20 دقیقه در ترکیب پارس جنوبی به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود، دیروز در ترکیب اصلی پارس جنوبی قرار گرفت. با توجه به محرومیت مجتبی لطفی به دلیل 4 اخطاره بودن، مهدی تارتار سرمربی زردپوشان جنوبی تصمیم گرفت به یک مدافع جوان میدان داد و به همین خاطر امیر شبانی در ترکیب اصلی قرار گرفت.


شبانی در این مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست جواب اعتماد تارتار را بدهد. این بازیکن 20 ساله در خط دفاع سد محکمی به نام کی روش استنلی را پیش روی خود داشت اما در نبردهای هوایی با این مهاجم برزیلی هم کم نیاورد و در صحنه های زیادی روی سر او ضربه سر زد. شبانی روی زمین هم کم اشتباه بود و با این بازی خوب احتمالا از این پس شاهد حضور او در ترکیب ثابت تیم پارس جنوبی خواهیم بود.


مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر بازیکن جوان دیگری مثل احمد گوهری، نیما انتظاری، مجید علیاری و ... را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده و توانسته جواب اعتمادش را بگیرد. او حالا یک پدیده دیگر را به فوتبال ایران معرفی کرده است.


عکس ها: مهدی مهران نژاد

[کد خبر:AJ27751]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب