سرمربی پارس جنوبی جم تیمش را برای دیدار با نفت آبادان آماده می کند.

به گزارش اینه جم"، تیم پارس جنوبی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه از استقلال خوزستان پذیرایی کرد و در یک بازی دراماتیک پیروز شد. پارسی ها در این مسابقه تا دقایق پایانی یک بر صفر از حریف عقب بودند و به دلیل اخراج عماد میرجوان با یک بازیکن کمتر بازی می کردند، اما در نهایت دو بر یک پیروز شدند و 3 امتیاز شیرین را کسب کردند.


نکته قابل توجه درباره پارس جنوبی در مسابقه گذشته این بود که مهدی تارتار 5 بازیکن اصلی تیمش را در اختیار نداشت. روح الله سیف اللهی و احمد گوهری به دلیل محرومیت و محمد ستاری، محمد نوری و فرزاد حاتمی به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم خود را مقابل استقلال خوزستان همراهی کنند. از این رو اگرچه گوهری و سیف اللهی برای دیدار با نفت آبادان به تمرینات برمی گردند اما وضعیت مصدومان پارس هنوز مشخص نیست.


کادر پزشکی پارس جنوبی تلاش می کند تا بتوانند نوری، حاتمی و ستاری را به دیدار با نفت آبادان برساند و کمی از دغدغه های تارتار در بحث کمبود نفرات کلیدی کاهش دهد. در این بین محمد ستاری و محمد نوری وضعیت بهتری از نظر جسمانی دارند و احتمال دارد به دیدار با نفت آبادان برسند اما درباره فرزاد حاتمی این موضوع بعید به نظر می رسد. باید منتظر ماند و دید تا روز جمعه چه اتفاقاتی درباره مصدومان پارس جنوبی رخ خواهد داد.


گفتنی است؛ دیدار نفت آبادان و پارس جنوبی جم ساعت 19 روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

[کد خبر:AJ28008]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب