آینه جم: فرماندار شهرستان جم خواستار حمایت از تیم پارس جنوبی جم شد و گفت: مشکل آب جم با همکاری صنعت حل شود.

مشکل آب جم با همکاری صنعت حل شود/ لزوم حمایت از تیم پارس جنوبی جم

به گزارش «آینه جم» به نقل از مهر؛ محمد حسینی در حاشیه نشست با مدیر عامل منطقه ویژه پارس اظهار داشت: گفتگوهای سازنده‌ای پیرامون مسائل دو جانبه انجام شد و درخصوص دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان جم به ویژه تیم پارس جنوبی جم، زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی و آب تبادل نظر شد.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های بومی استان بوشهر و نیز توجه به زیرساخت‌های مناطق پیرامون اظهار داشت: موضوع تیم پارس جنوبی جم یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان شهرستان جم بود که امیدواریم شاهد حل آن باشیم.

حسینی تصریح کرد: موضوع احداث زیرساخت‌های ورزشی و خوابگاهی برای تیم پارس از جمله موارد دیگری بود که مطرح شد که با توجه به نگاه مثبت مدیر عامل منطقه ویژه، انتظار داریم بخشی از مشکلات تیم از جمله محدودیت‌های اسکان در جم مرتفع شود.

وی بحران آب جم را از دیگر محورهای گفتگو با مدیر عامل منطقه ویژه پارس برشمرد و عنوان کرد: شرایط آبی شهرستان جم از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد که لازم است اعتبار مصوب ۱۰۰ میلیارد تومانی از محل وزارت نفت، وزارت نیرو و تنش آبی برای تکمیل خط آب و برق هر چه سریع‌تر اختصاص یابد.

فرماندار جم اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی مردم و مسئولان شاهد رفع چالش‌های پیش روی شهرستان در آینده نزدیک باشیم.

وی افزود: مدیر عامل منطقه ویژه هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم پارس جم و پیگیری‌های انجام شده برای تأمین مالی تیم در فصل جاری، به صورت تلفنی با مدیران عامل پتروشیمی‌ها مذاکراتی انجام داد که امیدواریم در روزهای آتی شاهد تزریق اعتبار به تیم باشیم.

[کد خبر:AJ28221]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب