آینه جم : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچی متخلفی که در منطقه حفاظت شده مند دشتی این استان اقدام به شکار غیرمجاز آهو کرده بود، بر اثر تعقیب محیط بانان موتورسیکلت و شکار را رها و متواری شد.

به گزارش «آینه جم » به نقل از ایرنا؛ سید احسان موسوی روزسه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی اطلاع رسانی ماموران مبنی بر مشاهده یک نفر موتورسوار متخلف در منطقه حفاظت شده مند که اقدام به شکارآهو کرده بود، یگان منطقه حفاظت شده مند به منطقه اعزام ومتخلف را تحت تعقیب قراردادند.

وی بیان کرد: در این ارتباط شکارچی متخلف که از افراد سابقه داراست، شناسایی شد اما به فرمان ایست محیط بانان توجهی نکرد و با موتورسیکت به فرار خود ادامه داد.

موسوی ادامه داد: در پی تعقیب محیط بانان، شکارچی متخلف تحت فشار قرار گرفت و وارد روستای بردخون کهنه شد و با استفاده از محیط روستا، موتورسیکلت و آهوی شکارشده را رها و فرار کرد.

وی گفت: موتورسیکلت به همراه آهوی شکارشده به پاسگاه محیط بانی انتقال و با تشکیل پرونده برای متخلف و سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی تحویل شد.

موسوی اظهار داشت: همه تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و محیط بانان در حفظ تنوع زیستی این استان است، در این ارتباط از همه شهروندان استان انتظار می رود که برای حفظ حیوانات و گونه های جانوری یاری رسان باشند.

 
[کد خبر:AJ28232]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب