آینه جم:  امام جمعه عسلویه گفت: به فرماندار شهرستان متذکر شده‌ام که هر مسؤولی کوتاهی می‌کند، نباید در این شهرستان جایی داشته باشد و بر مسند ادارات بنشیند.
 
به گزارش آینه جم ، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نمازجمعه عسلویه با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: ما حضرات معصومین را آنچنان که باید، نشناخته ایم و ابعاد گسترده وجودی آن بزرگواران ناشناخته مانده است. حضرت علی (ع) حامی ارزش‌هایی مثل عبادت، عدالت، مردمداری، خدمت به مردم، حفاظت از بیت المال و آزاد اندیشی بود.
 
امام جمعه عسلویه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان ابراز کرد: رهبر انقلاب خواستار حضور بیشتر جوانان در عرصه مدیریت کشور هستند و فرمودند با حضور جوانان معتقد و حزب اللهی به معنای واقعی کلمه حرکت انقلاب شتاب بیشتری می‌گیرد؛ ایشان جوانگرا هستند وبه جوانان میدان می‌دهند
 
وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، بیان کرد: در دفاع مقدس با چشم سر امدادهای غیبی را دیدیم و ایمان قوی و اخلاص رزمندگان، دو عامل پیروزی در فتح خرمشهر بود.
 
امام جمعه عسلویه به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در شهرستان اشاره کرد و گفت:این طرح از 27 اردیبهشت تا 15 تیر در عسلویه اجرا می‌شود و نیاز است که افراد بالای 30 سال به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و کوتاهی نکنند.
 
خطیب نمازجمعه عسلویه با اعلام رضایت از تلاش‌های فرماندار عسلویه تصریح کرد: به فرماندار شهرستان متذکر شده‌ام که هر مسؤولی کوتاهی می‌کند، نباید در این شهرستان جایی داشته باشد و بر مسند ادارات بنشیند./ فارس
[کد خبر:AJ28432]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب