آینه جم: زنی در ساحل بوشهر حوالی بوستان مرجان، جان خود را از دست داد.

به گزارش «آینه جم»؛ اگرچه در فضای مجازی دلیل این حادثه برق گرفتگی عنوان شده، ولی اورژانس استان گفته: تعیین دقیق علت مرگ با پزشکی قانونی است.

حادثه حوالی 12 ظهر شنبه در شرایطی رخ داده که طبق گفته برخی شاهدان ماجرا، این زن پس از برق گرفتگی در آب افتاده و بر اثر ضربه مغزی جان باخته است.

روابط عمومی پلیس بوشهر با تابید کشف جسد یک زن در ساحل بوشهر گفته: این زن ۶۶ ساله به هویت "بی بی هاجر " در نزدیکی" پارک مرجان" جان خود را از دست داده که به منظور تشخیص علت اصلی مرگ، جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

رئیس سازمان اورژانس بوشهر هم گفت: ظهر امروز به ما خبر دادند که جسد زنی حدود ۶۰ ساله در آب‌های ساحل بوشهر نزدیک بوستان مرجان دیده شده است.

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل رفتند تا بتوانند به این فرد کمک کنند، اما عملیات احیاء موثر نبود و جسد این زن به بیمارستان انتقال یافت.

وی همچنین درباره اظهارنظر‌هایی که درباره علت مرگ این زن صورت گرفته از جمله اینکه وی دچار برق گرفتگی شده است، بیان کرد: اعلام علت مرگ با پزشکی قانونی است نه اورژانس.

شرکت برق: این تاسیسات مربوط به شهرداری است

در پی گمانه زنی ها درباره مرگ این فرد ناشی از برق گرفتگی، شرکت برق استان بوشهر اطلاعیه ای صادر کرد.

براساس این اطلاعیه، تاکید شده: پایه های روشنایی در این پارک مربوط به شرکت برق استان نبوده و در حوزه فعالیت شهرداری بوشهر است.

شهرداری بوشهر تاکنون درباره این حادثه و اطلاعیه شرکت برق اظهارنظری نکرده است./ خلیج فارس

[کد خبر:AJ28832]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب