0001328159.jpg

 

 

آینه جم:  نائب رئیس شورای شهر جم گفت:  با وضعیت کنونی حذف یا سقوط تیم فوتبال پارس جنوبی جم قطعی است. 
 
علی پریشان در گفتگو با خبرنگار آینه جم پیرامون وضعیت تیم فوتبال پارس جم   اظهار داشت: هواداران  علاقمند به این  تيم بدانند   با توجه به پيگيري اينجانب به عنوان نماينده مردم در شوراي شهر جم ؛ مشكلات تيم پارس جم بیشتر  از حدي است كه تصور كنيد .
 
وی افزود: این مشکلات به  گونه اي است كه هم سرپرست و هم مدير عامل باشگاه  استعفا داده اند و آقای  كمالوند هم انگيزه اي براي ادامه كار با اين شرايط ندارد!
 
پریشان با بیان اینکه  تيم پارس حتي پول  پرداخت هزينه  هتل در شيراز برای  شركت در بازي هاي چهار جانبه ندارد  افزود: مدير عامل سازمان منطقه ويژه پارس جنوبی گفته پتروشيمي ها پولي پرداخت نمي كنند؛ حتي بدهي دو سال قبل باشگاه  و عدم  اجازه تيمداري از وزارت خانه ؛ از مشکلات جدی  پیش روی باشگاه است. 
 
پریشان ادامه داد: خانم  الماسي نماینده مجلس  هم نتوانسته به وعده شوراي راهبردي جامه عمل بپوشاند و قولها در حد وعده بوده است.
 
 
وی با بیان اینکه  فرماندار و شوراي شهر جم  هم جز انعكاس موضوعات و مطالبه كاري نمی توانند انجام دهند تاکید کرد:  اگر بدين منوال پيش رود حذف تيم پارس جم  قطعي است و اگر حذف نشود قطعا هدف براندازي تيم و سقوط به ليگ پايين است كه ديگر فرقي به حال مردم ندارد كه پارس باشد يا نباشد.
 
 پریشان با تاکید بر اینکه مردم و هواداران خود پیگیری وضعیت تیم باشند تصریح کرد: هواداران باید با نماینده مجلس در تماس باشند و  در سطح وزارت خانه مشکل حل شود در شهرستان و منطقه ويژه پارس جنوبی  كاري از كسي بر نمي آید. 
 
نائب رئیس شورای شهر جم با طرح این سوال که   چرا صنعت نفت آبادان و مسجد سليمان مي توانند   حمايت شوند  ولي مردم جم و جنوب بوشهر  كه عمري با استنشاق آلايندگي زندگي به كام خود و فرزندانشان تلخ شده است  نبايد مورد حمايت قرار بگیرند و تيم داشته باشند تاکید کرد:  اين تبعيض ها اصلا پذيرفتنی  نیست.
 
[کد خبر:AJ28937]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهروز پیرپکاجکی 1398-04-29 07:27
قابل توجه کسانی که در بوق و کرنا کرده بودند که با کمالوند و بومی گرایی و وعده های دهن پرکن خانم نماینده و پتروشیمی ها چنین و چنان میکنیم. هدف اصلی و غایی و نهایی نفت همین حرفی است که آقای پریشان زده یعنی یا حذف تیم و یا سقوط به لیگ 1 که باز هم همان حذف و نابودی است. بقیه حرفهای نماینده و استاندار و فرماندار و شورای راهبردی پتروشیمی و وزیر وووووووو همه کذب محض و دروغ مطلق است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب