آینه جم : پروژه‌های آبرسانی بوشهر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان شامل آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی، خط انتقال آب، اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی و تولید آب از تاسیسات نمک‌زدایی ۱۰ هزار مترمکعبی مورد بررسی معاون وزیر نیرو قرار گرفت.

بررسی روند اجرای پروژه‌های آبرسانی بوشهر با حضور معاون وزیر نیرو به روایت تصویر

به گزارش « آینه جم » به نقل از تسنیم؛ معاون آب و آبفای وزارت نیرو در بازدید از پروژه آب شیرین‌ کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر، تامین آب شهرها و روستاهای ساحلی را از برنامه‌های وزارت نیرو دانست و اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در عرصه تولید آب از طریق نمک‌زدایی آب دریا مورد توجه وزارت نیرو قرار دارد.

قاسم تقی‌زاده خامسی بیان کرد: در این راستا پروژه‌های آب شیرین‌کن در استان‌های ساحلی کشور در حال اجراء است که منابع آب آشامیدنی استان بوشهر با این روش افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز بیان کرد: به ظرفیت 60 هزار مترمکعب آب شیرین‌کن در شهرهای استان بوشهر در حال اجراء است که این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی وبا همکاری بخش خصوصی تکمیل و افتتاح می‌شود.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه پروژه آب شیرین‌کن 10 هزار متر مکعبی در مدار تولید است گفت: ظرفیت تولید آب در این پروژه به 22 هزار و 500 متر مکعب افزایش یافته است.

وی از اجرای خط انتقال آب بوشهر به طول 7 کیلومتری با قطر 800 میلیمتر خبر داد و افزود: نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در بافت تاریخی بوشهر با همکاری استان‌های معین اجراء شد که نقش مهمی در مشکلات آبرسانی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر 250 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

[کد خبر:AJ29675]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب