آینه جم:  جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک فقره زمین‌خواری به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان کنگان این استان بوشهر کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی دوشنبه شب در این باره گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مبنی بر اینکه شخصی ۴۰۰ متر مربع از اراضی دولت متعلق به آن اداره را تصرف کرده و به فروش رسانده‌است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

ویی افزود: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام شد و پس از جمع‌آوری مدارک و اسناد مشخص شد موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش ۴۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی کرده‌است.

جانشین فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، ادامه داد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش زمین تصرف شده هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سوسنی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین‌خواری اظهارداشت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از زمین‌خواری و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

[کد خبر:AJ29868]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب