آینه جم : نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی از اولویت‌های اصلی در جنوب استان بوشهر است که باید در این زمینه تمرکز کنیم.

به گزارش « آینه جم » به نقل از مهر؛ سکینه الماسی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: پروژه‌های آموزشی در دست اقدام شهرستان کنگان تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه تمام تمرکز بر روی بحث آموزش است بیان کرد: با توجه به تزریقی که از طریق وزارت نفت و اعتبار تخصیص‌یافته پروژه‌ای آموزشی شهرستان تا پایان سال تمام می‌شود و زیرساخت‌های لازم در این خصوص آماده می‌شود.

الماسی تصریح کرد: تمام توان خود را برای تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های آموزشی شهرستان کنگان به کار خواهم بست و امیدواریم با کمک پتروشیمی‌ها و منطقه ویژه بتوانیم قدم‌هایی برداریم.

فرماندار شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم آموزشی و ورزشی شهرستان کنگان مدنظر قرار بگیرد زیرا برای ایجاد نشاط اجتماعی توجه و آماده شدن این دو مقوله لازم و ضروری است.

سید علی پاک نژاد با بیان اینکه بهبود شاخص‌های آموزشی و ورزشی در کنگان با برنامه‌ریزی و جدیت دنبال می‌شود تصریح کرد: برنامه نشاط اجتماعی در مدارس شهرستان کنگان اجرا شود.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید در مدارس محیطی پویا داشته باشند و در همین راستا پروژه مهر و پروژه‌های آموزشی در مدارس با جدیدت دنبال خواهد شد.

پاک نژاد با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در خصوص پروژه‌های آموزشی شهرستان افتاده است اضافه کرد: درخصوص جا نمایی مکان برای مدارس در شهرستان خوب عمل شده است و الان برای احداث واحدهای آموزشی فضای لازم موجود است.

وی از بهره‌برداری پروژه‌های آموزشی در حال احداث شهرستان تا پایان سال خبر داد و گفت: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان قابل قیاس با بقیه جاهای دیگر نیست و این به دلیل مهاجرتی است که در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه بحث آینده‌نگری، ازدیاد جمعیت دانش‌آموزی و پروژه‌های ناتمام مد در نظر گرفته شود خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم در خصوص زیرساخت‌های آموزشی شهرستان کنگان از طریق وزارت نفت اختصاص یابد.

[کد خبر:AJ29942]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب