آینه جم: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ایستگاه "هنر انقلاب اسلامی" به مناسبت 22 بهمن ماه و چهلمین روز از شهادت جهان سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم»امید پارسایی فر گفت: با توجه به اهمیت نقش حوزه هنری انقلاب اسلامی در ترویج هنر مقاومت و فرهنگ پایداری بر آن شدیم تا ایستگاه هنر انقلاب اسلامی را برپا کنیم.

مسئول کمیته هنری ستاد دهه فجر ادامه داد: ایستگاه "هنر انقلاب اسلامی" شامل بخش هایی چون، خوشنویسی، کاریکاتور، نقاشی، ایستگاه عکس قهرمانان ایران اسلامی بود و نمایشگاه کتاب با تخفیف ۳۰ درصد بود که در هر بخش هنرمندان حوزه هنری با موضوع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز از شهادت جهان سردار سپهبد قاسم سلیمانی آثاری را تولید و به عموم مردم ارائه کردند.

پارسایی فر افزود: ایستگاه عکس قهرمانان ایران اسلامی که تمثالی از حماسه آفرینان این دیار و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس در آن قرار داشت با استقبال پر شور عموم مردم مواجه شد.

گفتنی است احمد جهاندیده و عبدالرحیم شاه حسینی در بخش خوشنویسی، علیرضا کارگر در بخش نقاشی و محمد اعتمادی  در بخش کاریکاتور آثاری را تولید و رایگان در اختیار حاضران قرار دادند.

[کد خبر:AJ31475]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب