مردمان دیار حوزه جنوب استان سلام

خداوند سبحان را شاکرم که توفیق عنایت نمود تا طی چهار سال گذشته با انسان های پاک سرشتی از دیارم حوزه جنوب استان پیوند خورده و با شما احساس مشترکی از عدالت خواهی و تلاش برای توسعه منطقه در ابعاد گوناگون پیدا نمایم. توفیق همنشینی و مصاحبت با مردم عزیز خصوصاً جوانان نجیب و فرودستان جامعه یکی از بزرگترین نعمات خداوند متعال به بنده بود. گرچه مدت زمان آشنایی عمیق بنده با مردم شهرستان های دیر،کنگان،عسلویه و جم حدود ۴ سال است ولی عشق به مردم و انگیزه خدمت به آنان همچون سالیان دراز آشنایی در وجودم نقش بسته است، یقیناً روزگار را با خاطرات تلاش و مجاهدت شما بزرگان و خوبان در حمایت از بنده حقیر و با واژه زیبای (یادش بخیر )سپری خواهم نمود. هرچند نوشتن کلمه به کلمه این متن برایم دشوار و سنگین است ولی لازمه رسیدن به هدف گاهی صبر است.
 تلاش کردم هیچ گاه عزت مردم و حامیان خود را فدای مصلحت شخصی ننمایم و برای دفاع از حقوق مردم مظلوم این دیار تمام تلاشم را خواهم کرد و فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی تا پای جان آماده همکاری با مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهم بود.
 در جای جای حوزه انتخابیه هر جا که رفتیم اثر از عشق بود و محبت و صفا. مردم با آغوش باز پذیرای ما بودند لذا از بزرگی و مهمان‌نوازی مردمی که در4 سال گذشته پذیرای ما بودند و آغوش مهر شان را پذیرای جانمان کردند سپاسگزارم.
لازم می‌دانم از همه مردمی که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی وفادارانه به بنده لطف داشتند و حمایت کردند تشکر و سپاسگزاری داشته باشم و در مقابل احد بی همتا در مقابل این لطف عظیم، جبهه سپاس به خاک می سایم و جز شرمندگی و خاکساری در مقابل لطف شما خوبان چیزی برای عرضه ندارم، و من مدیون تک تک مردم، خواهران و برادران خود در حوزه جنوب استان هستم. خاضعانه و خالصانه خواهشمندم دعای خیر خود را از فرزند خود محروم نفرمایید.
 لذا برحسب تکلیفی که احساس نمودم طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله) حضور حداکثری و شور انتخاباتی برای خدمت به مردم حوزه جنوب استان بوشهر در اولین روز ثبت نام در فرمانداری کنگان ثبت نام نمودم.از آنجایی که شاهد حضور افراد فرهیخته ای در این عرصه بوده با مشورت با مشاوران و بزرگان و دلسوزان و بنا به در نظر گرفتن شرایط موجود و جمیع جهات و صلاحدید، انصراف خود در عرصه انتخابات این دوره را اعلام نموده و از همه هواداران و مردم عزیز حوزه انتخابیه می خواهم به جناب آقای امین دوراهکی رای دهند تا هرروز بیش از پیش شاهد توسعه دیارمان باشیم.

طالب ابراهیمی
27بهمن ماه 1398خورشیدی

[کد خبر:AJ31559]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب