آینه جم:فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچی متخلف در کوه‌های مرزی بین استان‌های‌ بوشهر و فارس که اقدام به شکار بز وحشی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش« آینه جم» به نقل از ایرنا؛احسان موسوی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فراشبند در پایش منطقه "کوه نصار" محدوده مرزی بین ۲ استان فارس و بوشهر متخلفانی را مشاهده کردند که یک رأس بزوحشی را شکار کرده و لاشه آن را به درون منزل یکی از متخلفان در حوزه جغرافیایی استان بوشهر انتقال دادند.

شکارچی متخلف در مرز استان‌های بوشهر و فارس دستگیر شد

وی بیان کرد: بر این اساس ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، در ماموریتی مشترک با یگان حفاظت شهرستان دشتستان با همکاری پاسگاه انتظامی تنگ ارم از منزل متخلف بازرسی کردند که در این بازرسی سر یک راس بز وحشی تازه شکار شده به همراه مقادیری گوشت کشف شد.

موسوی ادامه داد: از متخلفان ۳ قبضه سلاح گلوله زنی برنو، ساچمه زنی، تفنگ بادی، ۶ عدد فشنگ گلوله زنی، ۱۱ عدد فشنگ ساچمه زنی، دوربین چشمی و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

وی افزود: بعد از تنظیم صورت جلسه فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد و تحقیقات برای شناسایی بقیه افراد ادامه دارد.

[کد خبر:AJ31561]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب