به گزارش آینه جم: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز تا فردا رگبار پراکنده باران، تندباد و تگرگ برای بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

فرج‌الله شکوهی پوراظهار داشت: در این مدت وزش باد جنوبی روی دریا افزایش قابل‌ملاحظه‌ای خواهد یافت که در پی آن دریا مواج و توفانی پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با افزایش ناپایداری‌ها علاوه بر وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای برای مناطق مستعد این استان تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی پور بابیان اینکه روز جمعه نیز سواحل جنوبی استان بوشهر به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی دریا مواج خواهد بود گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با غبار محلی خواهد بود.

وی بیان کرد: از اواخر وقت امروز افزایش ابر و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک و از فردا در برخی نقاط طی ساعاتی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

[کد خبر:AJ31605]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب