مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ایستگاه های کنترل تب سنجی شهر نخل تقی بازدید کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نخل تقی سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ایستکاه های تب سنجی در ورودی شهر نخل تقی  که به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس برپا شده است بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر مبارزه همه دستگاه ها تا ریشه کنی این بیماری گفت: صنعت نفت همواره در کنار مردم عسلویه و نخل تقی خواهد بود و در این زمینه تمام امکانات و تجهیزات صنعت نفت به منظور مقابله با این بیماری در اختیار جوامع پیرامونی نیز قرار خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به ممنوعیت ورود افراد شاغل در شرکت های مستقر در منطقه از استان های پر خطر گفت: توقف فعالیت ها و پروژه ها خسارت زیادی بدنبال دارد اما اولویت ما سلامت مردم است و در این زمینه مسئولان نظام با تمام توان بدنبال ریشه کنی این بیماری در کشور هستند.

بوهندی نجفی رییس شورای اسلامی نخل تقی نیز حضور مدیر عامل سازمان در ایستگاه های تب سنجی را بسیار  امیدبخش دانست و تاکید کرد: ما مسئولان و کارکنان صنعت نفت همه عضو یک خانواده هستیم و در صورت وقوع بحران در کنار یکدیگر با موفقیت از آن عبور خواهیم کرد.

وی خواستار تداوم حمایت ها از جوامع محلی بویژه عسلویه و نخل تقی شد: امکانات و تجهیزات صنعت نفت در اختیار مسئولان شهری قرار گیرد زیرا این بیماری در صورت همه گیری کل منطقه را هدف قرار خواهد داد و در این صورت تفاوتی بین جامعه محلی و صنعت نفت نخواهد بود.

نت

[کد خبر:AJ31952]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب