به  گزارش آینه جم، با تلاش کادر درمانی اطاق عمل بیمارستان فوق تخصصی قلب بوشهر ، اولین عمل جراحی قلب باز سال جاری در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.
 
بر اساس این گزارش، تیم پزشکی این بیمارستان به سرپرستی دکتر ابراهیم شفیعی موفق شد در صبح روز شنبه دوم فروردین ماه سال جاری، بیماری 67 ساله را طی یک مدت زمان شش ساعته ، مورد عمل جراحی عروق قلبی قرار دهد.
 
 
این بیمار که ساکن و اهل یکی از شهرستان های استان فارس است به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بوشهر دچار حمله قلبی شده که عملیات احیاء در بیمارستان قلب بوشهر با موفقیت انجام و به شکل اورژانس مورد جراحی باز قرار گرفته است..
 
گفتنی است حال عمومی بیمار مساعد و پیش بینی می شود که پس از طی دوران نقاهت تقریبا ده روزه بتواند از بیمارستان مرخص و با حفظ سلامتی به شهر و دیارش برگردد.
 
این شرایط در حالی رقم خورده که کشور با شیبی تندتر و استان بوشهر با شیبی ملایم در گیر ویروس کروناست و تمامی فعالیت ها و امکانات بیمارستانی منعطف به پذیرش این بیماران می باشد اما تجهیزات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بیمارستان فوق تخصصی قلب بوشهر همچنان در یک محیط ایمن، پذیرای بیماران قلبی است.
 
بیمارستان فوق تخصصی قلب بوشهر در سال 1386 راه اندازی و فقط در سال گذشته 368 مورد عمل جراحی قلب در این بیمارستان انجام شده است که به دلیل تسلط کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان ، موفقیت آمیز بودن اعمال جراحی و سلامت کامل بیماران در کنار عدم دریافت هرگونه وجهی در قالب زیرمیزی توسط جراحان این بیمارستان، بیماران فراوانی در طول سال از سطح کشور برای جراحی قلب به این بیمارستان مراجعه می کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گزارش و تصویر: مهرداد جشنی پور، خبرنگار و فعال رسانه
سوک
[کد خبر:AJ32049]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب