آینه-جم : مهشید شهنه مطلق: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت ماه گفت: حضور دانش آموزان در کلاس درس اختیاری و حضور معلمان و مدیران با رعایت کامل مسائل بهداشتی الزامی است.

به گزارش آینه جم ،  علیمراد کرمی از بازگشایی محدود مدارس در هفته آینده ۲۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: حضور دانش‌ آموزان الزامی نیست و تنها برای رفع مشکلات و سوالات از معلمان می‌ توانند به مدرسه مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و خانواده ها از این بابت دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: در صورتی که دانش آموزان اشکالات آموزشی داشته باشند، می توانند به مدارس مراجعه کنند. اما حضور مدیران و معلمان با رعایت کامل مسائل بهداشتی الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در دوره بازگشایی مدارس، دانش آموزان فقط برای رفع اشکال در مدرسه حضور پیدا می کنند و مباحث جدیدی تدریس نمی شود.

کرمی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از تاریخ 17 خرداد تا 15 تیر به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس درس افزود: تا امروز ( 23 اردیبهشت) پروتکل های بهداشتی بازگشایی مدارس از طرف وزارت بهداشت ارسال نشده و ما منتظر دریافت این بخشنامه هستیم. و ان شاءالله تلاش می کنیم که با رعایت پروتکل ها، محیطی امن و بهداشتی را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

 

اتخاداتحاد خبر 

[کد خبر:AJ32575]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب